خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه مراغه با اشاره به تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی در تعیین مهلت برای کشورهای اروپایی در عمل به تعهدات فرجامی گفت: این اقدام به عنوان ایستادگی در برابر بدعهدی های کشورهای اروپایی خواست ملت و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۸۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: این تصمیم نظام و دولت در راستای عمل نکردن اروپاییان به تعهدات خود در برجام و عدم راه اندازی سامانه بانکی انجام شده است.
وی ادامه داد: اروپا تا زمانی که به صورت عملی نخواهد در برابر اقدامات یکجانبه آمریکا بایستد، کشورمان نیز در انجام برخی تعهدات برجامی خود تجدید نظر خواهد کرد.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: اگر بدعهدی های کنونی کشورهای اروپایی و اقدامات یکجانبه آمریکا ادامه یابد، در پایان مهلت ارائه شده مجبور به لغو تعهدات خود و خروج از برجام خواهیم بود.
خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه کشورمان همواره به تعهدات خود از جمله برجام متعهد و پایبند بوده گفت: در صورت عدم عمل به تعهدات از سوی اروپایی ها، فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان از سرگرفته می شود.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: امروز در برابر دشمنان و بدعهدی ها و تهدید و تحریم ها راهکاری جز ایستادگی و مقاومت نداریم و این راهبردی است که جبهه مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی دنبال می کند.
وی ادامه داد: امروز دشمنان میهن و نظام اسلامی، دشمنانی احمق و دیوانه هستند که اگر در برابر آنان ایستادگی نشود، دچار توهم و تحلیل های اشتباه خواهند شد.
در پایان نماز جمعه این هفته مراغه، نمازگزاران روزه دار با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» از تصمیم شورای عالی امنیت ملی در تعیین مهلت به اروپا برای عمل به تعهدات برجامی اعلام حمایت و از اقدامات یکجانبه آمریکا اعلام انزجار کردند.
در این تجمع، بیانیه ای در هفت بند در زمینه حمایت از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و محکومیت اقدامات آمریکا و بدعهدی کشورهای اروپایی قرائت و نمازگزاران با ندای تکبیر آن را تایید کردند.

ارسال نظرات