امام جمعه رشت گفت: رژیم منحوس صهیونیستی بار دیگر در طی این دو روزبه ذلت کشانده شد و مقاومت مردم قهرمان فلسطین که ۶۹۰ موشک را به شهرهای رژیم صهیونیستی پرتاب کرد وحشت و رعبی برای این رژیم غاصب ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۴۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با اشاره به هفتم رمضان المبارک روز رحلت حضرت ابوطالب اظهار کرد: همان سال که با رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (س) همراه بود به عام الحزن معروف شد چراکه پیامبر عظیم الشان (ص) دو یار باوفای خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال پیش رژیم منحوس صهیونیستی موقعیت خود را تثبیت و اعلام موجودیت کرد، افزود: سازمان ملل نیز رژیم صهیونیستی غاصب را در دل کشورها پذیرفت و ۷۱ سال است مردم این سرزمین آواره و ملت‌های مسلمان هنوز دل‌آزرده هستند و امیدواریم که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ما شاهد مرگ این غده چرکین باشیم.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه مسؤولان جمهوری اسلامی متوجه شدند که اروپا یدک‌کش آمریکاست، بیان کرد: نظام سلطه وحشی‌های بشری هستند و حتی به مردم خود نیز رحم نمی‌کنند، حتی به مردم خود که خواستار حقوق حداقلی خود هستند نیز آسیب می‌زنند.

فلاحتی با بیان اینکه دنیای امروز بی‌صاحب است و بشریت در نظام سلطه در حال خفه شدن است، گفت: مسؤولان نباید از نظام سلطه و استکبار جهانی بترسند، این دنیا صاحبی دارد به نام صاحب‌الزمان (عج) لذا نباید از نظام سلطه و ایادی آن ترسی به دل راه داد.

وی با اشاره به امضای ایران در مواجهه با NPT تصریح کرد: ما روزی این سردمداران را وحشی کردیم که قانون NPT را امضا کردیم، درحالی‌که رژیم منحوس صهیونیستی بیش از ۲۵۰ کلاهک هسته‌ای در قلب امت اسلامی ایجاد کرد و کشورهایی ازجمله هندوستان و کره NPT را امضا نکردند اما برخی از مسؤولان ما ترسیده و امضا کردند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم امیدواری ایران به دیگر کشورها گفت: اگر امروز قدرت‌های سلطه پوشالی جهانی در برابر ملت ما به‌زانو درآمدند به خاطر مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب بوده است.

فلاحتی با تأکید بر اینکه نظام پوشالی سلطه، پای عهدهای خود نمی‌ایستد بیان کرد: مردم ایران اسلامی در طول تاریخ، دشمنان را به ذلت کشاندند، لذا دنیا بداند که مردم ما همان مردمند و همه قدرت‌های جهانی در برابر مردم ما به‌زانو درآمده‌اند.

وی ذخایر ارضی کشور را بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار دانست و افزود: به حول قوه الهی کشور با ذخایر ارضی موجود، چند سال در شرایط بحرانی می‌تواند اداره شود اما این شبکه‌های فاسد که شکل‌گرفته تا وهن و وحشت در میان مردم ایجاد کند، مشکل‌آفرینی می‌کنند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها توانست با داشتن مردمی خوب و ارزشی، انقلاب را به دنیا صادر کند، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی بار دیگر در طی این دو روزبه ذلت کشانده شد و مقاومت مردم قهرمان فلسطین که ۶۹۰ موشک را به شهرهای رژیم صهیونیستی پرتاب کرد وحشت و رعبی برای این رژیم غاصب ایجاد کرده است.

فلاحتی با اشاره با امتیازاتی که نیروی مقاومت فلسطین در ۴۸ ساعت گذشته با پرتاب ۶۹۰ موشک به شهرهای رژیم‌ صهیونیستی اخذ کرده‌ است، تصریح کرد: نخستین امتیازی که در ۴۸ ساعت گرفتند توسعه صیادی در دریا، افزایش سوخت ورودی به نیروگاه‌های غزه و تسهیل درروند صادرات از غزه بود که این امتیازات محصول قدرت مردم مقاوم در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی بوده است.

وی با اشاره به آثار منفی گناه در زندگی مسلمانان بیان کرد: خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم مردم را به توبه کردن دعوت کرده چرا که خداوند آن قدر به بنده‌اش محبت دارد که توبه را بهانه بازگشت فرد به رحمت الهی قرار داده است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه قساوت قلب محصول زندگی فرد گناهکار است، گفت:حضرت علی (ع)  قساوت قلب را یکی از دلایل خشک شدن اشک چشم انسان در محافل معنوی دانستند از این رو، توبه مانع قسوت قلب انسان می شود.

فلاحتی با بیان اینکه گناه قلب انسان را تاریک می‌کند، افزود: قلب به وسیله گناه تاریک می‌شود، و توفیق انجام  عمل نیک  را از فرد گناهکار سلب می‌کند.

به گزارش بسیج، نمازگزاران روزه‌دار نماز جمعه پس از انتهای نماز، با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوهی به حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت بر خواستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات