مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا خبر داد

اقتدار و صلابت سپاه موجب وحشت دشمنان شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه اقتدار و صلابت سپاه در چهل دهه گذشته نشأت گرفته از اعتقادات بوده گفت: همین اقتدار موجب وحشت دشمنان و طراحی پروژه سپاه هراسی شده است.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۹۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

اقتدار و صلابت سپاه موجب وحشت دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام عبادیان در آیین بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سالن ولایت سپاه ناحیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری با تأکید بر معرفی آثار و کتب ایشان اظهار کرد: اقتدار و صلابت سپاه در چهل دهه گذشته نشأت گرفته از اعتقادات و طهارت روحی بوده و همین امر موجب وحشت دشمنان و طراحی پروژه سپاه هراسی شده است.

وی حرکت چهل ساله انقلاب را مقتدرانه و بر پایه اعتقاد دانست و گفت: در ۴۰ سال گذشته با دو بال اعتقاد و سیاست حرکت کرده و به آن افتخار می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک نهضت فراگیر در سپاه می توان از از مسائل محوری بوده و در هشت سال دفاع مقدس شناخت کافی از نیروهای رزمنده موجب رقم خوردن پیروزی و مقاومت شد.

عبادیان با اشاره به اینکه باید در بخش تربیت بسیجیان کار کرد افزود: امروز هم بسیجی های پرتلاش با همه توان خود از فرامین رهبر معظم انقلاب تاثیر گرفته و این به بحث عقیدتی سیاسی برمی گردد.

وی در تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج آستارا تصریح کرد: گلباران مزار شهدا، برگزاری حلقات صالحین، گردهمایی و حضور در نماز جمعه، پیاده روی پیشکسوتان و پایوران ناحیه، فراخوان عضویت در کانال های تربیتی اخلاقی پیام‌رسان‌سروش، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان از جمله برنامه های ما بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: برگزاری نشست سیاسی پایوران و پیشکسوتان، گردهمایی سیاسی ائمه جماعات و هیات امنای مساجد، یادواره شهدای محله، نشست روشنگری، نشست بصیرتی فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی، برگزاری محفل انس با قرآن، ارسال متن فرمایشات شهید مطهری از طریق پیامک انبوه، دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فرهنگی و دانش آموز، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام، نشست علمی و تبیینی اندیشه سیره و شخصیت شهید مطهری و همچنین مراسم بزرگداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج ناحیه آستارا در این هفته بود.

وی افزود: تجلیل و تقدیر از اساتید، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، پایوران، فرماندهان، رابطین و مسئولین شعبات حوزه های مقاومت بسیج از برنامه های مهم در آستارا بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات