فرمانده سپاه شازند :

خون شهدا و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام اسلامی/ فرهنگ دفاع مقدس، بهترین راه برای شکست تهدید نرم است

سرهنگ مهجوری گفت:شهدای ما به عشق ولايت و رهبری جان خود را فدای آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی كردند و دارای مقام شفاعت در پيشگاه خداوند می‌باشند و اميد است با پيروی از راه آنان مورد شفاعت شان قرار گيريم.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۷۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

بوسه بر عطر پرواز

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند در حاشیه تشییع شهید رفیعی جانباز۷۰درصد،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛گفت:شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است.

مهجوری تصریح کرد:شهدا سرمایه‌هایی هستند که کشور را در مقابل تهدیدات و جنگ‌های دشمن بیمه کردند که باید تمام تلاش خود را برای آشنایی جوانان با شهدا و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انجام دهیم.

وی افزود: هرچه سربلندی ایران و نظام دارد از ایثارگری و خون پاک شهداست و ما باید خودمان را مدیون خانواده شهدا بدانیم و این تعارف نیست.

 فرمانده سپاه شازند همچنین در دیدار با خانواده شهید غلامرضا رفیعی ابراز کرد: خانواده شهدا امیدوارانه و فقط با اعتقاد و ایمان، مقاومت کردند و این سبک زندگی می تواند برای همه ما الگو باشد.

مهجوری در پایان این مراسم شهدا و جامعه ایثارگران را مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس اسلامی و ملت دانست و افزود: خون شهدا و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام است و همه باید قدردان این نعمت باشیم که عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی تصريح كرد: شهادت به حكم اين كه عملی آگاهانه و اختياری است و در راه و هدفی مقدس است از هرگونه انگيزه خودگرايانه منزه و مبرا است،‌ بلكه تحسين‏ برانگيز، افتخارآميز و عملی قهرمانانه تلقی می‏شود.

فرمانده سپاه شازند اضافه كرد: می‌شود ادعا كرد كه هنوز آرمان‏های شهداست كه ما را به اهدافمان نزديكتر می‌كند؛ شهدای ما به عشق ولايت و رهبری جان خود را فدای آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی كردند و دارای مقام شفاعت در پيشگاه خداوند می‌باشند و اميد است با پيروی از راه آنان مورد شفاعت شان قرار گيريم.

 سرهنگ مهجوری اظهار کرد:امروزه با توجه به رشد فکری وآگاهی عمومی ملت های جهان، نفوذ و سلطه و به دست آوردن مستعمرات از راه لشکر کشی های نظامی به آسانی امکان پذیر نیست و در صورت اجرا هزینه های زیادی را برمهاجمان تحمیل می کند به همین سبب  استعمارگران روش نفوذ در کشورها را تغییر داده اند و از طریق سیاست های فرهنگی تلاش می کنند به اهداف شوم خود برسند زیرا فهمیده اند که بهترین راه نفوذ در سایر کشورها نفوذ در فرهنگ آنان است.

 فرمانده سپاه شازند با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، بهترین راه برای شکست تهدید نرم است خاطرنشان کرد:

امروز باید خاطرات دوران دفاع مقدس و راه و رسم شهدا را به نسل جوان بیاموزیم تا آنان همیشه پاسدار خون شهدا باشند و با تمام توان در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کنند.

 

 

 

 

ارسال نظرات