فرمانده سپاه آستانه اشرفیه با اشاره به توطئه بزرگ دشمن در سال های اخیر افزود: علم گریزی و دین گریزی دو توطئه بزرگ دشمنان در جنگ نرم در مراکز تعلیم و تریبت و دانشگاه ها است.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۷۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

علم گریزی و دین گریزی دو توطئه بزرگ دشمنان در جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، سرهنگ پاسدار دکتر حبیبی در مدرسه ابتدایی شهدای خیابان استقلال آستانه اشرفیه با بیان اینکه مدرسه مورد انتظار ما مدرسه‌ای است که منطبق بر سند تحول بنیادین آموش و پرورش باشد اظهار کرد: مدارس باید دانش آموزان را با الگو قرار دادن پیامبر و ائمه اطهار (ع) پرورش دهند.

وی با اشاره به اقدامات زیر بنایی در مدارس گفت؛ نهادهای فرهنگی جامعه و درگیر با اصحاب تعلیم و تربیت می توانند در این مسیر با یکدیگر همسو و هم جهت شوند.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه بیان کرد: در مدارس باید اقدامات زیربنایی و توسعه پایدار و اجرای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و نقشه جامع علمی به خوبی اجرا شود.

حبیبی لازمه اجرا برنامه های خوب در مدارس را نیازمند آموزش و پرورشی پویا و با انگیزه دانست و گفت: خوشبختانه ما در کشور معلمان صبور، با انگیزه و زحمت‌کش داریم که کلیدی‌ترین رکن نظام آموزشی کشور هستند و معتقدیم انجام هر تحولی به همت آنها بستگی دارد.

وی با اشاره به توطئه بزرگ دشمن در سال های اخیر افزود: علم گریزی و دین گریزی دو توطئه بزرگ دشمنان در جنگ نرم در مراکز تعلیم و تریبت و دانشگاه ها است.

علم گریزی و دین گریزی دو توطئه بزرگ دشمنان در جنگ نرم

انتهای پیام/

ارسال نظرات