اردوی جهادی قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور با همکاری ومشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در روستای کوره فرنگی از توابع شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۴۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

  به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج، در این برنامه مراسم کلنگ زنی مسجد روستای کوره فرنگی با حضور اهالی روستا و نیروهای جهادی ، مسئول امور مساجد استان تهران وشهرستان ری ، مسئول سازمان بسیج سازندگی ومسئول بنیاد خیریه وفاق  سبز علوی برگزار شد و در کنار این برنامه اعزام گروه جهادی فرهنگی و پزشکی قرارکاه در تخصص های مختلف زنان ، دهان ودندان ، مشاوره خانواده ،آموزش بهداشت بصورت خانه به خانه اجاره گردید وبسته های حمایتی ارزاق ماه مبارک رمضان و بسته بهداشتی و همچنین ثبت نام از داوطلبین در خصوص وامهای حمایتی خود اشتغالی و  معیشتی و ازدواج صورت گرفت . تا در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده ها وپرداخت وامها اقدام لازم از طریق مراجعه ذیربط صورت پذیرد.

دبیر قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در ادامه اشاره کرد تا کنون  750نفر از نیروهای جهادی در این قرارگاه از زمان شروع سیل در قالب گروه های عمرانی ، پزشکی و فرهنگی در مناطق  خوزستان ، ساری و پلدختر خدمت رسانی کردند.

مهدی رفیعی درباره ضرورت گروه های جهادی در مناطق سیل زده اظهار داشت 750 نفر از نیروهای جهادی این قرارکاه از زمان شروع سیل در قالب گروه های عمرانی 20 نفره و یک گروه پزشکی و دو گروه فرهنگی در این مناطق حاضر شده ونسبت به خدمات رسانی ، مردم  یاری ومردم داری  فعالیت نموده اند ولازم بذکر است یک اکیپ مجهز به آشپزخانه با ظرفیت پخش غذای  روزانه 6000 پرس به منطقه حمیدیه اعزام ومستقر شدند؛ عزیزان جهادگر در حال حاضر در منطقه  جهت شناسایی وتوزیع اقلام وارائه خدمات هستند.

علاقه مندان برای اعزام به مناطق سیل زده و کمک رسانی نقدی و غیر نقدی به رابطین قرارگاه در استانها بویژه شهرستانهای استان تهران مراجعه فرمایند یا با شماره  ۰۲۱۳۳۷۷۴۲۶۵  دفتر مرکز قرارگاه تماس حاصل فرمایند.      INSTEGRAM ‎/GJTZOHOR

 

 

ارسال نظرات