خبرگزاری بسیج:نماینده مردم شریف تهران، شمیرانات، اسلامشهر، ری و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون شوراهای مجلس حامی ری هستیم. شهرستان ری با توجه به جمعیت، وسعت، امکانات و سابقه تمدنی لایق این است که شورای مستقل داشته باشد و طبق ماده ۱۲ قانون تشکیلات شوراها و شهرداران همه شهرها حتما باید شورای مستقل داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۴۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱

پروانه مافی نماینده تهران و ری در دومین سمینار نقش شوراها در توسعه شهرستان ری با اشاره به بحث مالیات در بودجه ۹۸ بیان کرد: این بودجه به دهیاری ها این فرصت را می داد که کار عمرانی و توسعه انجام بدهند از این رو سعی کردیم در بودجه ۹۸ این منابع بازهم برای روستاها و دهیاران حفظ شود. اما با کمال تاسف یک موضوع خطرناکی که در لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح است و آن چیزی که به صحن آمده خبر می دهد که می خواهند دهیاری ها را در زیرمجموعه بنیاد مسکن قرار دهند اما من اعلام می کنم که ما به جد در مجلس در مقابل این تغییر خواهیم ایستاد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس اضافه کرد: این تصمیم نه تنها به صلاح مردم نیست، به صلاح بنیاد مسکن نیز نیست زیرا بنیاد مسکن خود امروز درگیر مشکلات عظیمی است و اگر بتواند وعده های خود را عملیاتی کند بزرگترین کار را انجام داده است.

 

ارسال نظرات