امیر سرتیپ حبیبی:

دشمن امروز از راه ماهواره واینترنت دشمنی می کند/ باید هوشیارتر از دشمن باشیم

مدیر ترابری هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنی دشمنان از شکل سخت خارج واز طریق رسانه،اینترنت وماهواره است تصریح کرد: دشمنان در استمرار دشمنی خود با نظام وانقلاب مشغول دسیسه افکنی هستند، ماهم برای حفظ و استمرار خط انقلاب واسلام ودر پاسداری از خون شهیدان باید بیدارتر از گذشته باشیم وفراتر از دشمن قدم برداریم،
کد خبر: ۹۱۳۶۳۰۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ستاد بیست وچهارمین یادواره سرداران و۱۰۱ شهید دهستان سولقان امیر سرتیپ دوم خلبان حبیبی مدیر ترابری هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره سرداران وشهدای دهستان سولقان تهران که عصرروز پنج شنبه ۹ اسفند ماه برگزار شد با بیان این مطلب تاکید کرد:برای استمرار راه انقلاب وشهدا وتحویل این نهضت به صاحب اصلی آن باید هوشیارتر وبیدارتر از گذشته بود ودر ابن مسیر باید به نسل جوان واینده سازان توجه جدی داشت،.

وی دشمنی امروز استکبار وبد خواهان نظام را متفاوت از گذشته دانست وافزود: امروز دشمن از راه اینترنت،ماهواره وفضای مجازی وشبکه های اجتماعی وارد خانه های ما شده وبه کمین نشسته است تا فرصتی بیابد وبه کشور ونظام ضربه بزند.

امیر حبببی ادامه داد: مقابله با ترفند های دشمن و خنثی کردن توطئه هامستلزم ان است که ماهم بیدار باشیم و هوشیارتر ار دشمن قدم برداریم وفرزندان ونسل های اینده را هم هوشبار وبیدار کنیم. , امیر حبیبی تصریح کرد:شهر ودیار وسرزمین ما به مدد ایثار فرزندان وطن امروز در امنیت وآرامش به سر می برد،اما دشمن بیدار است وبا راه انداختن جنگ نرم وتهاجم اقتصادی سراغ ما آمده است که لزوم هوشیاری بیشتر. وتلاش افزون تر را می طلبد.

وی هزینه میلیاردی دشمن در دوران جنگ وحمایت بیش از سی کشور از رژیم بعثی را یاد آور شد وافزود :در ان دوران تنهاسوریه،لیبی وکره شمالی از ما حمایت کردند،لذا امروز هم برای استمرار انقلاب اسلامی وسپردن ان به دست صاحب اصلی اش باید هوشیار وبیدار بود وآگاهانه در مسیر ولایت گام برداشت.

این مقام نظامی با بیان اینکه جانبازان،ازادگان،ایثارگران ورزمندگان قهرمانان ملی وسمبل مقاومت وایثار ند تاکید کرد: همچنان برای دفاع از انقلاب و کشور در گوشه وکنار این سرزمین ومرزها خون می دهیم تا درخت انقلاب تناورتر از گذشته باقی بماند،گفتنی است مداحی ومرثیه سرایی حاج صادق آهنگران،تجلیل وپاسداشت مقام شهیدان وتجلیل از خانواده شهدا واحترام نظامی به گلزار شهیدان سولقان از دیگر برنامه های این یادواره بود که بااستقبال گسترده اقشار مختلف مردم در حسینیه قمر بنی هاشم (ع) سولقان برگزار شد،

ارسال نظرات
آخرین اخبار