علت بسته شدن مسیر هپکو، عملیات حفاری بمنظور عبور خط لوله فاضلاب با قطر ۲ متر از محدوده مسیر میباشد.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۹۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اگر روزگاری بسیاری از پروژه‌های کوچک و بزرگ شهری توسط بیگانگان انجام می‌شد امروز شهر اراک این افتخار را نصیب خود کرده است که قرارگاه خاتم الأنبیاء در این شهر چند پروژه را با موفقیت انجام داده و یا در حال انجام آنهاست.

امروز که تحریم های به اصطلاح فلج کننده! قلب جمهوری اسلامی ایران یعنی سپاه پاسداران را نشانه گرفته اند ولی جوانان غیور ایران اسلامی با تلاش جهادی در حال خدمت رسانی به مردم می باشند و توطئه های دشمنان را در نطفه برای تحقق رونق تولید خفه می کنند.

ماجرا از زمانی شروع شد که ، در طی مدتی که قرارگاه چندین پروژه مهم شهری را در اراک کلید زد متأسفانه رسانه های زنجیره ای در طی این مدت به هر طریقی که توانستند علیه قرارگاه لجن پراکنی کردند.

طی دو ماه گذشته زمانی که پروژه های قرارگاه در اراک به دلیل عدم تحقق وعده های شورای شهر و شهرداری تعطیل شدند این رسانه های خاص تمام تلاش خود را برای وارونه جلوه دادن اصل موضوع به کار گرفتند که البته تلاش های آنها نتیجه ای نداشت.

اما ماجرا به همین سیاه نمایی ها ختم نشد و تخریب های آنها به شکل چراغ خاموش ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل خبرهایی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه پل میدان ورزش اراک تخریب شده است!

 پس از آن  مسیر شهیدان رجایی به هپکو که یکسال قبل و در اواخر اسفند ماه ۹۶ توسط شهردار وقت آقای تاجران افتتاح شده بود بسته شد و شائبه های مطرح شده در خصوص شکست پل قوت گرفت.

اما در بررسی های میدانی و بر اساس گزارش مهندسین احداث تقاطع مشخص شد، علت بسته شدن مسیر هپکو،  عملیات حفاری بمنظور عبور خط لوله فاضلاب با قطر ۲ متر از محدوده مسیر میباشد.

بر اساس پیگیری ها مشخص شدعملیات مذکور حدودا ۱۵ روز دیگر ادامه خواهد داشت و پس از آن مجددا مسیر بازگشایی خواهد شد.

امید است که رسانه های خاص قلم به قصد منافع ملی و شهری در دست بگیرند و همه را به چشم سیاست زده خود نبینند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات