خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان همدان گفت: آثار غنی و پر بار شهید مطهری همچنان پاسخگوی مسائل و مشکلات کنونی هستند و متعلق به دهه چهل و پنجاه نیست و شبهات زمان را همچنان پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۸۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

آثار غنی و پر بار شهید مطهری همچنان پاسخگوی مسائل و مشکلات کنونی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت‌الاسلام محمدصادق جوشقانی در همایش حکمت مطهر در فامنین اظهار داشت: شهید مطهری پاره تن امام خمینی (ره) و شاگرد ممتاز ایشان و مکتب اسلام و انقلاب بود.

وی گفت: دشمن با حذف فیزیکی ایشان نتوانست تفکر ایشان را از بین ببرد چراکه جامعه با مطالعه اندیشه‌های پاک ایشان و آثار علامه شهید از تربیت مد نظر ایشان بهره‌مند شدند و آثار و نوشته‌های ایشان چهره‌های بزرگ و برجسته‌ای تربیت کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان همدان افزود: ویژگی‌های با ارزش آثار و نوشته شهید مطهری باعث شد حضرت امام خمینی (ره) فرموند آثار شهید مطهری همه مفید هستند؛ و کمتر نویسنده داریم که تمام آثارش مفید باشد و این تاییدیه را از حضرت امام(ره) گرفته باشد.

وی ابراز داشت: اکنون که در دهه پنجم انقلاب هستیم جامعه ما همچنان به آثار و نوشته‌ها و منظومه‌های فکری شهید مطهری نیاز دارد و باید مورد استفاده و مطالعه اقشار جامعه قرار گیرد چراکه این آثار، انسان را به عمق تفکر اسلامی در مکتب اهل بیت(ع) راهنمایی می‌کند.

جوشقانی گفت: در شرایط کنونی خیلی‌ها متاسفانه محتوا و اخبار را از فضای مجازی غیر قابل اعتماد می‌گیرند، که می‌توان جوانان را به آثار شهید مطهری رهنمون ساخت تا به منبع صحیح و قابل اعتماد فکری دست بیابند.

وی عنوان کرد: آثار غنی و پر بار شهید مطهری همچنان پاسخگوی مسائل و مشکلات کنونی هستند و متعلق به دهه چهل و پنجاه نیست و شبهات زمان را همچنان پاسخ می‌دهد.  

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان همدان در پایان به تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف پرداخت.

 در پایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی نمونه  بسیجی سپاه ناحیه فامنین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات