سرهنگ مهجوری گفت از تلاش های بسیجیان شهرستان می توان به حرکت جهادگران اشاره کرد که عاشقانه ترین و عاظفی ترین و مدنی ترین کارها در اردوهای جهادی رخ میدهند که این اردوها از ارزش های بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛سرهنگ مهجوری ضمن دیدار با جهادگران بسیجی با اشاره به این که بسیج مظهر دین،‌ اخلاق، مردانگی و از خودگذشتگی است، ابراز کرد: این جهادگران بسیجی در حوادث اخیر برخی استان های کشور و وقوع سیلاب های ویرانگر به خوبی نشان دادند که همیشه و همه جا آماده خدمت به مردم اند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی افزود: کارهای جهادی فقط در راه خدا معنی دارد زیرا پاداش این کارهای ارزشمند جهادی نزد پروردگاه عالم محفوظ است.

فرمانده سپاه شازند  به روحیه کاری جهادگران اشاره کرد و گفت: از تلاش های بسیجیان شهرستان می توان به حرکت جهادگران اشاره کرد که عاشقانه ترین و عاظفی ترین و مدنی ترین کارها در اردوهای جهادی رخ میدهند که این اردوها از ارزش های بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود:  یک از آثار اردوهای جهادی را می‌توان ترویج فرهنگ‌هایی نظیر محرومیت‌زدایی، کمک به همنوع و احساس مسئولیت نسبت به دیگران به خصوص محرو‌مان جامعه دانست، به عبارتی دیگر، حرکت جهادگران را می‌توان نوعی فر‌هنگسازی موثر دانست، موثر از این نظر است که این فرهنگ‌سازی صرفا لفظی یا دستوری نیست بلکه کاملا مصداق اقدام و عمل است که موثر واقع می‌شود.

بسیجی یعنی مظهر ازخودگذشتگی و ایثاربسیجی یعنی مظهر ازخودگذشتگی و ایثاربسیجی یعنی مظهر ازخودگذشتگی و ایثاربسیجی یعنی مظهر ازخودگذشتگی و ایثار

ارسال نظرات