خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

ارزش های انقلابی در بطن کتاب های شهید مطهری نهفته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به نقش شهید مطهری در تبیین ارزش های انقلابی و اسلامی در عصر حاضر گفت: ارزش های انقلاب اسلامی در بطن کتاب های شهید مطهری نهفته بوده و روشنگر راه جوانان و نسل آینده است.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۷۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جمع بسیجیان پایگاه های ادارات مراغه افزود: این استاد حوزه و دانشگاه، یکی از سنگربانان جبهه های اعتقادی و مدافع تفکر انقلابی اسلامی بوده که زمینه ساز روشنگری های سازنده در زمینه فرهنگ غربی و انحرافات جریان های موجود بوده است.
وی ادامه داد: استاد مطهری به حق یکی از بزرگترین معماران بنای فکری نظام اسلامی بوده و با آنان که چهره التفاطی از اسلام را ترویج می دادند مبارزه کرد تا جایی که در این مسیر نیز به شهادت رسید.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: علامه شهید مطهری(ره) دارای شناخت کافی از زمان و شرایط دوران انقلاب بود و از لحاظ علمی و تقوا دارای مراتب بسیار بالا و دانشمندی متفکر و محققی دارای هوش سرشار و فکری روشن وذهنی واقع بین بود.
وی افزود: علامه مطهری(ره) دارای کتب وآثار بی نظیری است و جوانان و آحاد مردم باید توجه بیشتری به آثار غنی و پر محتوای این معلم و استاد عارف داشته باشند.
حجت الاسلام طالعی با بیان اینکه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به جوانان دارند گفت: جوانان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش تعیین کننده ای در تمام عرصه ها داشته و توانستند با تخصص خود، این انقلاب را به جهان معرفی کنند.
وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مسئولیت خطیری بر عهده جوانان گذاشته شده و رهبر انقلاب در آن، مسیر رشد و تعالی کشور را مشخص کردند که ظریف ترین بخش، اعتماد به جوانان است.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: برای اجرای گام دوم انقلاب آحاد بسیج و اقشار مختلف جامعه باید شاخص و میزان داشته باشد که رهبر انقلاب، آثار استاد مطهری را در این مسیر چراغ راه بیان کردند.
وی گفت: سپاه هم در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان در عرصه جنگ ترکیبی دشمن، ۀماده جانفشانی است و به این دلیل ایام شهادت استاد طهری را هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه نامیده اند.
حجت الاسلام طالعی افزود: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای بازخوانی افکار و اندیشه های شهید مطهری و تبیین شاخصه‌های اعتقادی و بصیرتی در فضای انقلابی به ویژه درسپاه و بسیج مستضعفین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها