فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امنیت و آسایش یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۴۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

 سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: امنیت کنونی که در کشورمان وجود دارد، بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران رقم خورد بنابراین می‌توان گفت که امنیت و آسایش موجود در کشور محصول نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه، ارتش و سایر قوای مسلح در برقراری این نظم، امنیت و آرامش نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده‌اند، اضافه کرد: همدلی، اتحاد و همکاری بین قوای مسلح کشورمان باعث شده است، که نظم کنونی را در کشورمان ببینیم.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همچنین هفته معلم را مورد اشاره قرار داد و گفت: معلم‌ها نیز نقش بی‌بدیل و غیر قابل انکاری در امنیت روانی، پرورش روح و تقویت عقاید نسل جدید بر عهده دارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه معلمان صرف‌نظر از هر مقطع تحصیلی که مشغول خدمت هستند، در رشد و نمو جامعه نقش بی‌بدیلی دارند، اضافه کرد: بنابراین تکریم جایگاه‌شان یک وظیفه عمومی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این قشر از جامعه در انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری به نسل جدید نقش بی‌بدیلی دارند، اظهار کرد: بسیاری از شهدای کشورمان از مدارس و دانشگاه‌ها به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و به فیض شهادت نائل شدند.

 انتهای‌پیام

ارسال نظرات