خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: قتلگاه نسل امروز ما فضای مجازی است و ما به عنوان مجمع نخبگانی وظیفه داریم در مورد فضای مجازی و تاثیراتش کاری انجام دهیم.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۳۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

قتلگاه نسل امروز ما فضای مجازی است/ باید از ظرفیت مجمع بسیج برای انسجام هویت انقلابی استفاده کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی امروز در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان همدان که با حضور مسئولین و نخبگان بسیجی در سالن اجتماعات کانون بسیج برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ماموریت‌های متعددی که بسیج در حوزه‌های مختلف دارد و از مردم و با مردم است جای یک مجمع نخبگانی در بسیج خالی بود.

وی با اشاره به فعالیت و خدمات رسانی اقشار بسیج گفت: همه اقشار ۲۲گانه بسیج و ۸ کارگروه فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در خصوص اساس مجمع ابراز داشت: اساس مجمع بسیج با خود بسیجیان است و باید از ظرفیت مجمع بسیج برای انسجام هویت انقلابی استفاده کنیم و مشکلات را بررسی کرده و در کارگروه ارائه داد.

وی تصریح کرد: طرح به نحوی تدوین شده که می‌توانیم از یک نقطه شروع کنیم و در یک بازه زمانی به نتیجه برسیم.

بقایی همچنین با اشاره به تاثیرات فضای مجازی به دانش‌آموزان به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: فضای مجازی قتلگاه است و حضور در فضای مجازی نامحدود است و جز اتلاف انرژی خروجی دیگری ندارد و در به شهادت رسیدن شهید «مصطفی قاسمی» به تعبیر رهبری جای قاتل و مقتول عوض شده است.

وی گفت: اکنون رسانه رسمی تاثیرش از رسانه غیررسمی بیشتر شده است و مجمع بسیج شهرستان همدان باید اول سواد رسانه‌ای سپس استفاده از رسانه را مدنظر قرار دهد اگر این کار را انجام ندهیم به هر کس برسد هجمه می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: قتلگاه نسل امروز ما فضای مجازی است و ما به عنوان مجمع نخبگانی وظیفه داریم در مورد فضای مجازی و تاثیراتش کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات