خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره:

شهید مطهری عالمی زمان شناس بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره گفت: شهید مطهری عالمی زمان شناس بود.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۱۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، به مناسبت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، با حضور کارکنان ویژه برنامه‌ای در حسینیه عاشقان ثارلله ناحیه مقاومت بسیج چایپاره برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره در این مراسم اظهار کرد: شهید مطهری عالمی زمان شناس بود، براساس مقتضیات جامعه آثار و کتاب‌های متعددی نوشت تا بین مردم روشنگری کرده و به حقایق آشنا کند.

حجت الاسلام قنبری بارونی تصریح کرد: گروه‌های التقاطی و کج فهم همچون گروه فرقان که در مقابل ادله متقن شهید مطهری مغلوب شده بودند و ایشان را سدّی در برابر افکار انحرافی خود می‌دیدند، آن استاد وارسته را به شهادت رساندند و شهادت استاد مرتضی مطهری اثبات حقانیت راه ایشان بود.

در این ویژه‌برنامه مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه، پیام مشترک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صادر شده بود را قرائت کرد.

در پایان مراسم از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی فعال سپاه و جمعی از پایوران و سربازان فعال و منظم در جلسات قرآنی و اخلاق با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات