خبرهای داغ:
معروفی گفت: محفل انس با قرآن کریم کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در آستان مقدس امام‌زاده سلطان سید محمد (ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۰۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در حاشیه این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: هرساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به‌منظور بهره‌گیری از برکات این ماه عزیز از سوی نهادها و ارگان‌ها برگزار می‌شود که در این زمینه نیز سپاه و بسیج با توجه به وظیفه و مأموریتشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به‌ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: صبح امروز پنج‌شنبه اولین محفل انس با قرآن کریم سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با حضور پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه در آستان مبارک امامزاده سلطان سید محمد (ع) قزوین برگزار شد.

معروفی بیان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی صالحی کارشناس امور مذهبی و قرآنی از قم سخنرانی، قاری استانی آقای مجید وفاپور، قاریان پاسدار و سرباز وظیفه این ناحیه آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.

دبیر اجرایی این مراسم گفت: یکی از برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنجشنبه با حضور قاریان مطرح کشوری و استانی در ستاد و نواحی و حتی در حوزه‌های مقاومت بسیج هم برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین عنوان کرد: دیگر محافل انس با قرآن این ناحیه هم با حضور قاریان مطرح استانی در بقاع متبرکه و امام زادگان سطح شهر برگزار خواهد شد.

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها