همزمان با هفته عقیدتی سیاسی؛

دیدار با خانواده شهداء در کوهرنگ

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان کوهرنگ با خانواده شهدا دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۳۶۱۳۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری دیدار با خانواده شهداء شهرستان کوهرنگ با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم معنوی امام جمعه کوهرنگ به همراه فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با حضور در منزل شهید بهرام مولایی در روستای شیخ علیخان حضور یافته و ضمن قدردانی و تشکر از خانواده این شهید بزرگوار یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری وتمامی شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید حسین پور در جمع خانواده شهید مولایی گفت: ما به برکت خون شهداء و صبر و پایداری و ایثار خانواده این عزیزان به عزت و افتخار جهانی رسیده ایم و این افتخار و سربلندی را مدیون شهداء و خانواده های محترم و ارزشمند این عزیزان می دانیم .

شهید بهرام مولایی در سال 1343 در روستای شیخ علیخان در خانواده ای مذهبی متولد شد و پس از دوران کودکی و نوجوانی به صورت داوطلبانه در دوران دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل عازم گردید و در عملیات والفجر در تاریخ 22/01/62 به درجه رفیع شهادت نائل گردید.فرازی از وصیتنامه شهید مولایی : پدر، مادر،برادرانم و خواهرانم همواره با خدا باشید،نماز بخوانید،روزه بگیرید،با مردم و همسایگان با مهربانی برخورد کنید،کسی را از خود ناراحت نکنید،مادر و خواهرانم حجاب اسلامی را مراعات فرمایید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار