جزء خوانی قرآن کریم در فارسان

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بسیجیان پایگاه خواهران در پایگاه محدثه شهرگوجان برنامه جزء خوانی در منازل بسیجیان را آغاز کردند .
کد خبر: ۹۱۳۶۱۲۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بسیجیان پایگاه محدثه گوجان در شهرستان فارسان برنامه جزء خوانی قران کریم در منازل بسیجیان پایگاه را آغاز کردند. در این طرح هر روز در منزل یکی از بسیجیان پایگاه و روزانه یک جز قرآن کریم تلاوت می شود تا به لطف خدا در پایان ماه مبارک هر نفر یک بار قرآن کریم را به صورت کامل ختم نماید.

فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(س) در این خصوص گفت: در این جلسات آموزش صحیح خوانی و تفسیر قرآن در منازل بسیجیان انجام می شود که اینکار تاثیر بسیار خوبی در گسترش فرهنگ قرآنی داشته است. در همین مدت کوتاه بسیاری از افرادی که قبلا عضو بسیج هم نبوده اند اما به واسطه دوستان و آشنایان در این جلسات شرکت کرده اند هم اکنون متقاضی برگزاری این جلسات در منازل خود شده اند.

خانم اسدی در پایان اظهار داشت: جامعه ما متاسفانه از قرآن فاصله زیادی گرفته و قرآن در بین خانواده ها بسیار محجور مانده و ما در تلاش بودیم تا بتوانیم خانواده ها را با قرآن و مفاهیم آسمانی قرآن آشنا کنیم که به لطف خدا و به برکت این کتاب آسمانی برگزاری این جلسات می تواند بسیار ثمر بخش باشد.این جلسات قرآنی می تواند مقدمه ا‌ی برای تدبر در قرآن و فهم و عمل به قرآن باشد و اگر بتوانیم جوانان را هرچه بیشتر با قرآن آشنا و مانوس کنیم اقتدار و عزت ما بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار