فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از جمع آوری بیش از۳۰۰میلیون تومان کمک نقدی و۴ میلیارد تومان کمک غیرنقدی برای ارسال به مناطق سیل زده توسط پایگاه های بسیج استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۶۰۵۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛جهانبخش کرمی در همایش سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد:سپاه و بسیج همواره در خط مقدم لبیک به فرامین مقام معظم رهبری بوده‌اند و در این راستا خدمات متعددی به کشور ارائه کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه سپاه استان در زمینه ساخت زیرساخت‌های محرومیت‌زدایی فعالیت بسیار خوبی داشته است، اضافه کرد: این اقدامات در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم اجرایی و عملیاتی شده است.

 

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت سپاه استان در مناطق سیل‌زده بیان کرد: با توجه به انتخاب استان زنجان به عنوان معین استان مازندران، در همان روزهای نخست پس از فروکش سیل عملیات مربوط به پاکسازی منازل و همچنین تامین نیازمندی خانوارها انجام شد.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون نیز بسیج جامعه پزشکی امروز در مازندران مشغول ارائه خدمات است، تصریح کرد: در خوزستان نیز فرمانده سپاه ابلاغ کرد که کمک نیاز است از همین سپاهیان به آنجا اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۰ گروه جهادی و بیش از یک هزار نفر در صحنه مشغول بودند، بیان کرد: روزانه ۱۸ هزار پرس غذا توسط جهادگران پخت می‌شد و هفت دستگاه خودرو نیز در آنجا مشغول خدمت‌رسانی بودند.

 

سردار کرمی همچنین آماری از کمک‌های جمع‌آوری شده برای سیل‌زدگان نیز ارائه کرد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بسیجیان در بخش نقدی 300 میلیون تومان و غیرنقدی بیش از 4 میلیارد تومان است.

 

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برای امسال بسیج سازندگی دو مأموریت دارد که در داخل استان است که به همراه دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت دارد، تصریح کرد: دیگری نیز مربوط به این است که چون زنجان در مازندران معین است در ساخت خانه‌های آنها کمک شود.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از جهادگران نمونه بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات