مراسم افتتاحیه برنامه های ماه رمضان در تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی برگزار شد

مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۸۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام مرعشی مسئول عقیدتی تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی ضمن قرائت دعای افتتاح و تبریک فرا رسیدن ماه نزول قرآن ماه بندگی و تشریح برنامه‌های قرآنی بیان داشت: ماه رمضان ماه پر خیر و برکتی است که در این ماه قرآن نازل شده و به راه درمان نفس اماره و استجابت دعا است.

در ادامه مراسم آیت الله سید ضیاالدین طباطبایی استاد اخلاق ضمن تبریک ماه رمضان افزود: بزرگترین درس ماه رمضان خودسازی است اولین و مهمترین قدم خودسازی هم این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظریه انتقادی نگاه کند عیوب خود را با روشنی و دقت ببیند و سعی در برطرف کردن آن‌ها داشته باشد.

وی بیان کرد: ماه رمضان فرصت استثنایی و بزرگی است که به لطف خدای متعال این فرصت به ما داده شد که بتوانیم در این ماه مبارک بر سر سفره ضیافت الهی حاضر بشویم این فرصت استثنایی در طول سال نظیر ندارد.

آیت الله طباطبایی در پایان با بیان حدیث از امام صادق علیه السلام گفت: وقتی روزه میگیری باید شنوایی روزه بگیر باشد، بینایی روزه بگیرد، زبان روزه بگیرد، گوشت و خون و پوست و موی ماروزه دار باشد، دروغ نگوییم انسان‌های مومن را دچار بلا نکنیم، دل‌های ساده را اغوا نکنیم برای برادران مسلمان و جامعه اسلامی توطئه درست نکنیم بدخواهی بدلی تهمت کم‌فروشی نکنیم و سعی کنیم امانتدارباشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار