مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: امروز سرلوحه کار عقیدتی سیاسی در سپاه فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانییه گام دوم انقلاب خواهد بود و با همین هدف بحث معنویت افزایی در سپاه و بسیج را نبال خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۳۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراسم محوری هفته عقیدتی سیاسی با حضور مدیران ادارات، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش، ریاست عقیدتی سیاسی انتظامی، فرماندهی انتظامی، امام جمعه شهرستان نیکشهر و کلیه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر درمحل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار علی اکبر ولی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم گفت: شهید مطهری(ره) به فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی شخصیتی است که عظمت‌ها وفضیلت‌های متعددی را درخود جمع کرده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که انصافا شهید مطهری نادره زمان خود بود، افزود: امروز سرلوحه کار عقیدتی سیاسی در سپاه فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانییه گام دوم انقلاب خواهد بود و با همین هدف بحث معنویت افزایی در سپاه و بسیج را نبال خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام لطفیان سرگزی امام جمعه شهرستان نیکشهر نیزدر این مراسم  ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی به پاسداران گفت: رسالت مهمی بردوش شما پاسداران است، امروز حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی به عهده شماست.
 
وی افزود: پاسداران عزیز ما ثابت کرده اند هرجا انقلاب به آنها نیاز دارد در صحنه حاضر خواهند شد و در این سیل اخیر ما آن را به وضوح دیدیم.
 
امام جمعه نیکشهر در پایان خاطر نشان کرد: پاسداران معلمان دلسوز وفداکاری هستند که در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند.
 
درپایان مراسم از پاسدارانی که در عرصه عقیدتی سیاسی زحمت کشیدند تجلیل بعمل آمد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار