در دیدار با امام جمعه محترم شهر زاویه مطرح شد:

ایمان ملت ایران به اسلام حسینی، راز ماندگاری انقلاب اسلامی

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در دیدار مسئول عقیدتی سیاسی سپاه زرندیه با امام جمعه محترم شهر زاویه که به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج صورت گرفت؛ با اشاره به دلایل و عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی، ایمان ملت ایران به اسلام حسینی را راز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۲۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

ایمان ملت ایران به اسلام حسینی، راز ماندگاری انقلاب اسلامیحجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در دیدار مسئول عقیدتی سیاسی سپاه زرندیه با امام جمعه محترم شهر زاویه که به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج صورت گرفت؛ با اشاره به دلایل و عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی، ایمان ملت ایران به اسلام حسینی را راز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: اگر چنانچه روزی جامعه اسلامی که نماد جریان حق است به انحراف کشیده و به جایی برسد که مردم و حکومت‌ها فاسد گردند، معروف و منکر و حق و باطل در عرصه حیات اجتماعی صورت گیرد، خداوند شرایط را به گونه‌ای محقق می‌سازد که گروه خداپرستان و مؤمنان قیام و جامعه را از فساد به صلاح برگردانند. مسئول دفتر مایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: همان طور که حادثه عظیم عاشورا در تاریخ اسلام از مصادیق روشن آن است، لذا اگر به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) رجوع کنیم می‌بینیم که ایشان با توجه به این سنت الهی است که می‌فرماید: "من احساس می‌کنم که انقلاب اسلامی یک ضرورت بود برای اسلام یک نیاز بود برای مسلمین. سنّت الهی بود برای حفظ دین و حفظ احکام الهی. "
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلطان زاده امام جمعه محترم شهر زاویه ضمن عرض خیر مقد در دنباله سخنان حجت الاسلام قنبری به آسیب‌هایی که تهدید کننده انقلاب اسلامی هستند اشاره کرد و افزود: انقلاب در هر نقطه جهان معنایی دارد، اما ما معتقدیم حرکتی که پیوند بین خلق با خالق باشد یک انقلاب واقعی است و مابقی معنایی ندارد و زمانی می‌توانیم بگوییم انقلاب معنوی است که در بطن اصلی آن خلق با خالق پیوند داشته باشد.
وی با بیان اینکه در انقلاب‌های دیگر جهان شاهد چنین پیوند‌های نیستیم، ادامه داد: دغدغه درونی مردم باعث شکل گیری انقلاب شد تا فضایی معنوی درکشور ایجاد شود.
حجت الاسلام والمسلمین سلطان زاده با اشاره به اینکه بعد از معصومین امام خمینی (ره) کاشف جاذبه الهی در مردم بود، اظهار داشت: بخواهیم یا نخواهیم نیرویی ما را به فطرت می‌خواند و فردی می‌تواند این ظرفیت را بشناسد که در خدا غرق شده بود و امام خمینی (ره) رحمت للعالمینی بود که به لبیک پیامش همه آزادیخواهان جهان پاسخ دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار