توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه عنوان شد:

رمضان ماه طهارت و پاکى، و ماه تقوا و خودسازى است

حجت الاسلام والمسلمین اکبر قنبری با توجه به حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت::بی تردید ماه مبارک رمضان ماه طهارت و پاکى، و ماه تقوا و خودسازى است؛ ماهى که مراحل قرب‏ الهى و سیر و سلوک الى‏ الله را با گام‏هاى سریع و استوار مى ‏توان پیمود. زیرا اگر کسى به میهمانى و ضیافت الهى مى‏‌رود باید اول خود را شست‏‌وشو دهد و لباس تمیز بر تن کند، آن‏گاه در میهمانى آن شخص بزرگ قدم بگذارد، نه اینکه با لباس آلوده در آن شرکت جوید.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۱۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

رمضان ماه طهارت و پاکى، و ماه تقوا و خودسازى استمسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه به تشریح برنامه‌های سپاه در ماه مبارک رمضان پرداخت.
حجت الاسلام اکبر قنبری در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه زرندیه اظهار داشت: با تشکیل ستاد بزرگداشت ماه مبارک رمضان برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در این ماه مبارک را مشخص کردیم.
وی از غبارروبی و عطر افشانی نمازخانه ناحیه زرندیه توسط کارکنان رسمی و وظیفه این نهاد خبر داد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن ویژه پایوران و سربازان به صورت مشترک با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های انقلابی و نظامی شهرستان، دعوت از گروه‌های تواشیح، حافظان و فاریان در برنامه‌ها، برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن و احکام از برنامه‌های دیگر ما در ماه مبارک رمضان است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه برگزاری مسابقه احکام، مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و قرائت قرآن از دیگر برنامه‌های سپاه زرندیه در ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم گشایش بهار قرآن و برنامه‌های معنوی، فرهنگی، تبلیغی و سخنرانی برگزار می‌شود.
وی افزود:بی تردید ماه مبارک رمضان ماه طهارت و پاکى، و ماه تقوا و خودسازى است؛ ماهى که مراحل قرب‏ الهى و سیر و سلوک الى‏ الله را با گام‏هاى سریع و استوار مى ‏توان پیمود. زیرا اگر کسى به میهمانى و ضیافت الهى مى‏‌رود باید اول خود را شست‏‌وشو دهد و لباس تمیز بر تن کند، آن‏گاه در میهمانى آن شخص بزرگ قدم بگذارد، نه اینکه با لباس آلوده در آن شرکت جوید.
قنبری شرکت کارکنان وظیفه و رسمی سپاه زرندیه و بسیجیان در نماز جمعه، راهپیمایی روز قدس، عید سعید فطر را از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرندیه در ماه رمضان عنوان و خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، مسابقات فرهنگی و ... از سایر برنامه‌های سپاه ناحیه زرندیه در این ماه است.

ارسال نظرات