رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سال گذشته مبلغ ۷۳ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان دیه پرداخت شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۵۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

علی‌اکبر گروسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت حفظ و گسترش سنت حسنه گلریزان در جامعه، اظهار کرد: این ایام یک فرصت مغتنمی است که جشن گلریزان به نفع زندانیان دیه برگزار شود.

این مسوول با اشاره به اهمیت مبالغ جمع‌آوری شده و امانت بودن آنها نزد ستاد دیه استان، اضافه کرد: در این زمینه باید امانتدار بود و مبالغ جمع‌آوری شده را در جای صحیح و درست هزینه کرد تا تعداد زیادی از زندانیان از این کمک‌ها و مبالغ بهره‌مند شوند و به آغوش خانواده خود برگردند.

وی ادامه داد: اولویت ستاد دیه مصالحه بین شاکی و متشاکی است و در این راستا نهایت تلاش خود را می‌کند، تا به واسطه صلح و سازش در میان طرفین دعوی موضوع را فیصله دهد.

گروسی عملکرد ستاد دیه شعبه استان را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: ستاد دیه شعبه استان در سال 1397 عملکرد بسیار مطلوبی ارائه داده به طوری که تعداد 370 نفر با جمع کل بدهی بالغ بر۳۸۲میلیارد و ۹۲۹ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۹۲۹ ریال با اقدامات انجام یافته توسط ستاد دیه کشور و استان با پرداخت مبلغ ۷۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۲۷۵ ریال اعم از پرداخت بلاعوض و تسهیلات بانکی و مصالحه آزاد شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات