امام جمعه بابلسر خواستار شد:

برخورد قاطعانه پلیس با روزه خواری در ملاعام

حجت‎الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مجاهدت‌گونه و خدمتگزاری نیروهای مقتدر انتظامی در ایام ماه رمضان، خواستار برخورد جدی با متظاهران به روزه‌خواری شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۴۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‎الاسلام «محمد‎اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه شهرستان بابلسر در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان و جمعی از پرسنل ناجا، ماه رمضان را ماه مهمانی خدا، ماه عبودیت و بندگی و فرصتی برای خودسازی، غلبه بر هوای نفس و تقرب به پروردگار خواند و با تاکید بر حفظ حرمت این ایام و مقابله با هنجارشکنان اظهار داشت: با پاسداشت فضای معنوی این ایام و تکریم و تعظیم شعائر اسلامی باید حرمت این ماه را حفظ کرد.

حجت‎الاسلام قلی‌پور ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مجاهدت‎گونه و خدمتگزاری نیروهای مقتدر انتظامی در این ایام، خواستار برخورد جدی با متظاهران به روزه‌خواری شد و افزود: نیروی انتظامی با تقویت گشت‌های خود و نظارت بیشتر باید با حرمت‌شکنان و هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در ملأ عام و یا واحدهای صنفی، اماکن عمومی، مراکز تفریحی و توریستی و معابر عمومی برخورد جدی کند.

وی با اشاره به تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی در جامعه تصریح کرد: مسافران و شهروندانی که به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند، باید ضمن احترام به حقوق دیگران از هرگونه اعمال و رفتاری که به عنوان روزه‌خواری و مصادیق آن، تلقی می‌شود، خودداری کنند.

به گزارش دفاع پرس،حجت‎الاسلام قلی‌پور بر حفظ آرامش و آسایش شهروندان در ماه ضیافت الهی نیز تاکید کرد و متذکر شد: متصدیان واحدهای صنفی و مراکز پذیرایی که با اخذ مجوز از مراجع ذیربط اقدام به ارائه خدمات به مسافران می‌کنند نیز، باید با رعایت و حفظ شئونات اسلامی و استتار مکان خود، فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار