خبرهای داغ:
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی مطرح کرد

افزایش همکاری دستگاه قضائی و سازمان نظام‌پزشکی در آذربایجان‌غربی

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: همکاری دستگاه قضائی و سازمان نظام‌پزشکی در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۳۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

 علی‌اکبر گروسی امروز در حاشیه دیدار با مسؤولین سازمان نظام‌پزشکی استان در گفت‌گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار داشت: مسأله‌ای که اکنون در بین اقشار مختلف مردم نسبت به آن حساسیت ایجاد شده، بحث نصب دستگاه کارت‌خوان بانکی در مطب پزشکان است، به طوری که این موضوع واکنش‌هایی را در فضای مجازی هم به دنبال داشت.

وی ادامه داد: و عدم وجود این دستگاه‌ها در مطب برخی پزشکان این تصور را به وجود می‌آورد که برخی پزشکان درصدد فرار مالیاتی هستند، که این موضوع مستلزم بررسی ویژه و همچنین نظارت توسط دستگاه‌های مربوطه با همکاری سازمان نظام‌پزشکی استان است.

وی افزود: هریک از دستگاه‌های نظارتی که متوجه تخلفی عمدی یا سهوی در هریک از بخش‌های مربوطه و خصوصاً بخش پزشکی شوند، باید فوراً مراتب را به دستگاه قضائی استان اعلام کنند تا در اسرع وقت پرونده‌ تشکیل شده و بررسی‌های لازم آغاز شود و چنانچه تخلف برای دادگاه محرز شود، مجازات مقتضی نیز انجام پذیرد.

رییس‌کل دادگستری استان با اشاره به همکاری‌ مجموعه دستگاه قضائی و سازمان نظام‌پزشکی در آذربایجان‌غربی، یادآور شد: مجموعه دستگاه قضائی ارتباط قابل توجهی با سازمان نظام‌پزشکی داشته و حضور قضات دادگستری در کمسیون‌های تخصصی نظام‌پزشکی موجب اعتبار آرای صادره از آن سازمان است.

وی افزود: فعالیت کمیسیون‌های نظام‌پزشکی امری تخصصی و کارشناسی است و هر میزان آرای کمیسیون‌های مذکور دقیق، ضابطه‌مند و کارشناسی شده باشد، اتخاذ تصمیم درست و صدور رأی توسط قاضی مربوطه آسان‌تر خواهد بود.

گروسی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان با هرگونه تخلف و فساد در هر بخشی از جامعه مقابله کرده و در راستای احقاق حقوق مردم 100 در صد توان خود را به کار گرفته است و در این راستا جامعه پزشکی نیز از نظارت دستگاه قضائی مصون نیست و به مانند تمام دستگاه‌ها، افراد حقیقی و حقوقی به هرگونه تخلفات رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار