خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارس فارس، امنیت و منافع ملی و همچنین جرائمی که مغایر با قانون بوده و با روح و روان مردم مرتبط است را خط قرمز فعالیت در فضای مجازی برشمرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۹۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امنیت ملی و منافع ملی و مصالح ملی و جرایمی که مغایر با قانون بوده و روح و روان مردم مرتبط است خط قرمز فعالیت در فضای مجازی برشمرد و از قطعیت و جدیت در برخورد با این موارد خبر داد.

وی با تأکید بر اهمیت کارکرد فضای مجازی در جامعه، به تهدیدها و فرصت‌های این فضا اشاره کرد و افزود: بی تردید امکان انسداد توسعه فضای مجازی وجود ندارد؛ بنابراین باید با آسیب‌شناسی این فضا به دنبال یافتن راهکارهای مناسب در جهت بهره‌گیری از فرصت‌ها و پتانسیل‌ها و مقابله با تهدیدهای آن باشیم که این موضوع به معنای رها کردن فضای مجازی نیست.

احمدی‌زاده با تاکید بر اینکه انتقاد و تخریب دو امر متفاوت است، به نقش فعالان رسانه ای فضای مجازی در توسعه استان اشاره كرد و گفت: انتقاد بر پایه اطلاعات صحیح و در شرایط مناسب در راستای تقویت پاسخگویی مسئولان و حل مشکلات موثر است اما تخریب‌های نادرست علاوه بر اینکه آرامش جامعه را مخدوش می‌کند مسیر توسعه استان را نیز با چالش مواجه خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: در بسیاری از مواقع انتشار شایعه‌ای نادرست مانع حضور سرمایه‌گذارن و رفتن این سرمایه‌ها به سمت سایر استان‌ها می‌شود.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی و آموزش در جهت استفاده از فناوری‌های جدید، تأكید كرد و گفت: نباید بدون توجه به زمینه‌سازی‌های آموزشی استفاده از فضاهای مجازی و فناوری‌های جدید رایج شود و پس از بروز مشکلات به فکر رفع آسیب‌ها بیفتیم.

احمدی‌زاده، ترویج امیدواری در جامعه را نیاز امروز کشور برشمرد و با تأکید بر نقش رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در این عرصه گفت: اتاق فکر دشمن با تمرکز بر اقتصاد و معیشت مردم در پی القا ناامیدی و یاس در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها