آئین معنوی جزءخوانی قرآن کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با حضور جمع زیادی از روزه‌داران در مسجد جامع سنندج آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۸۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول کارگروه قرآن و عترت این اداره کل اظهار داشت: جلسات جز خوانی کلام الله مجید همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سنندج با تلاوت قاریان برجسته استان برپا شد.

کامل گلباغی گفت: این مراسم معنوی هر روز بعد از نماز عصر با حضور اقشار مختلف مردم در صحن جدید مسجد جامع سنندج برگزار و به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم هر روز یک جز از قرآن کریم توسط چهار نفر از قاریان برجسته استانی تلاوت می‌شود، افزود: برنامه جز خوانی قرآن کریم یکی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ادارات عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان برگزار می‌شود.

مسئول کارگروه قرآن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه مراسم جز خوانی قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، ادامه داد: نظیر این مراسم در مسجد قبا بهاران و ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج نیز برگزار می‌شود.

گلباغی برگزاری برگزاری کرسی‌های جز خوانی قرآن کریم در تمام شهرستان‌های استان، برگزاری ۱۰ محفل انسی با قرآن، برپایی نمایشگاه و فروشگاه علوم قرآنی و تجلیل از پیشکسوتان عرصه قرآن و مسجد را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات