فرمانده سپاه آستانه اشرفیه خبر داد

پرداخت ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات به طرح های اقتصادی مقاومتی

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه با بیان اینکه ۷۰ نفر از بسیجیان این ناحیه تحت آموزش قالیبافی، چرم دوزی، صنایع دستی، گلیم بافی قرار گرفتند گفت: در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی مبلغ ۲۵۵ میلیون تومان اعتبار به صورت وام به بسیجیان این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، سرهنگ حسن حبیبی با بیان اینکه بسیج سازندگی بر اصل محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و گروه های جهادی تمرکز کرده است اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۳۴ واحد مسکن محرومین از سال گذشته آغاز شده است.


وی افزود: همکاری در ساخت مزار شهدای گمنام با پیشرفت ۶۰ درصدی و اعزام ۶۸ گروه جهادی در عرصه های لایروبی انهار، برداشت محصول، ویزیت رایگان و ساخت مسکن محرومین از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان بوده است.


فرمانده سپاه آستانه اشرفیه درباره اقدامات بسیج سازندگی شهرستان در برگزاری طرح هجرت دانش آموزی گفت: در طرح هجرت دانش آموزی به استعداد ۳۰۰ نفر روز اقدام به مرمت، بازسازی، تعمیر و رنگ آمیزی مدارس کم برخوردار در سال ۹۷ در این شهرستان اقدام شده است.


حبیبی با اشاره به اقدامات بسیج مهندسین کشاورزی برای بالا بردن سطح کشت برنج بیان کرد: درسال زراعی گذشته برای بالا بردن سطح کشت برنج در این شهرستان اقدام به توزیع کود هفت پتاسیم ارگانیک به ازای هر کشاورز ۱۰ کیلو جامد و یک لیتر کود مایع بین آنان توزیع شد.


وی با بیان اینکه ۷۰ نفر از بسیجیان این ناحیه تحت آموزش قالیبافی، چرم دوزی، صنایع دستی، گلیم بافی قرار گرفتند تصریح کرد: در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی مبلغ ۲۵۵ میلیون تومان اعتبار به صورت وام به بسیجیان این شهرستان پرداخت شده است.


فرمانده سپاه آستانه اشرفیه در خصوص آخرین اقدامات بسیج سازندگی شهرستان گفت: برای کمک به سیل زدگان سیل اخیر کشور مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال نقدی نقدی و ۸۰۰ میلیون ریال غیرنقدی جمع آوری شد که به مناطق سیل زده ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات