کلاس های ماه مبارک رمضان با شرکت کارکنان پایور و وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۲۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در اولین روز ماه مبارک رمضان مراسم افتتاحیه کلاس‌های ماه رمضان با شرکت کارکنان پایور و وظیفه سپاه سقز در حسینیه ثارالله پادگاه شهید حنظله این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رستمی مسئول عقیدتی سپاه سقز، ضمن توضیحی درباره سطح بندی کلاس‌های ماه مبارک رمضان گفت: تفسیر آیات امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق، روخوانی و روانخوانی، تجوید و آموزشیاران قرآن کریم در چهار کلاس مجزا از شنبه تا چهار شنبه ومحفل انس با قرآن در پنج شنبه‌های ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های این حوزه در ماه مهمانی خدا خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه رمضان را عید بندگان خاص خدا دانست و شرایطی در باب ورود به ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: طهارت (ظاهری، باطنی)، معرفت، اذن دخول از صاحب این روز‌ها و شب‌ها حضرت، ولی الله اعظم (عج) و اقتدا به سیره بزرگان است.

وی در پایان سخنان تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم این امانت را در پایان ماه مبارک رمضان با مراقبت، مجاهدت و اقتداء به معصومین (ع) به سر منزل مقصود برسانیم.

شفیع خانی مهمترین کار در ماه مبارک رمضان را انجام اعمال واجب بر بشریت عنوان کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات