خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حیسن علیه السلام مطرح کرد:

ماه رمضان میدان مسابقه است که عده ای به سعادت می رسند و عده ای ضرر می کنند

آیین افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه،فرماندهان و رزمندگان لشکر 14 امام حسین علیه السلام برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۰۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۴
به گزارش خبر گزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین علیه السلام آیین افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان در اولین روز این ماه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه،فرماندهان و رزمندگان لشکر 14 امام حسین علیه السلام برگزار گردید.
درابتدای این مراسم مسئول عقیدتی لشکر مقدس 14 امام حسین علیه السلام به تشریح برنامه ها و کلاسهای ماه مبارک رمضان پرداخت.
در ادامه حجت الاسلا م والمسلمین پیراسته با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی علیه السلام ماه رمضان را میدان مسابقه دانسته و اظهار داشت :عده ای در این میدان با اطاعت خداوند به خشنودی خدا می رسند و عده ای با سهل انگاری خسران و ضرر می بینند.
وی تصریح کرد:در زمین مسابقه افراد باید با آمادگی حضور یابند و ما باید با تقوای الهی این آمادگی را در خود ایجاد کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین علیه السلام در ادامه با اشاره به حدیثی از امام رضا علیه السلام همگان را به از بین بردن کینه های درونی دعوت کرده و گفت:خداوند کسی که کینه برادر مسلمان خود را در دل داشته باشد نخواهد بخشید.
این سخنران همچنین در پایان ضمن ابلاغ پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در کل سپاه پاسداران به رزمندگان لشکر 14 امام حسین علیه السلام به بیان نکاتی درمورد برگزاری کلاسها پرداخت و ابراز امیدواری کرد شاهد اتفاقات خوبی در آینده سپاه باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار