خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد مسؤولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور سر زده در کلاس درس اساتید و اهدای گل به ایشان در حضور دانشجویان، از مقام اساتید تجلیل به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به ابتکار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، مراسم نکوداشت مقام استاد به شیوه‌ای نوین در این واحد دانشگاهی برگزار گردید.
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و مقام استاد تعدادی از اعضای هیات رئیسه این واحد دانشگاهی در کلاس درس اساتید حضور یافتند و در حضور دانشجویان و با اهدای گل از ایشان تجلیل به عمل آوردند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این ملاقات‌ها ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام استاد و معلم خطاب به دانشجویان گفت: اگرچه بضاعت ما کم است، اما تلاش کردیم با این حضور و اهدای یک شاخه گل ناچیز نشان دهیم که غافل از زحمات فرهیختگان دانشگاه خود نیستیم.
حجه الاسلام احمد نظری خاطر نشان کرد: اهدای این شاخه گل را با بضاعت کم ما به عنوان نمادی از محبت و ابراز ارادت نسبت به مقام معلم بپذیرید و این تنها بهانه‌ای بود که بتوانیم با حضور در کلاس درس از زحمات شما بزرگواران که خالصانه در جهت تربیت جوانان کشور ما تلاش می‌کنید قدردانی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها