حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه باید در برابر دشمنان ید واحده باشیم به توان داخلی و تقویت درونی توجه کنیم گفت: عناصر داخلی که آمریکا را بزک می کنند بدانند با این کارشان به دشمنان خدمت می کنند و در واقع به ملت،شهدا و انقلاب خیانت.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۴۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز در شرایطی هستیم که برخی ها در داخل با بلندگوهای رسانه ای هایشان مردم را می ترسانند و مدام از جنگ با دولت آمریکا سخن می گویند گفت: در واقع باید پاسخ داد دولت آمریکا در این شرایط فعلی به هیچ وجه قادر به آغاز به جنگ با جمهوری اسلامی نیست بلکه با جاهای دیگر هم اینگونه است.

وی با بیان اینکه باید مردم ما بدانند همانگونه که امام خامنه ای فرمودند دولت آمریکا توان جنگیدن نظامی با ایران را ندارد افزود: مطرح کردن این مسائل برای ترساندن مردم است و می خواهند با آن به اهداف خود دست پیدا کنند و در واقع می خواهند ما یک بار دیگر دولت آمریکا را پای میز مذاکره بپذیریم و شرایط آنها را قبول کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه ما در حال جنگ با دولت آمریکا هستیم ولی جنگ اقتصادی مطرح است بیان داشت: درست است که باید آمادگی خود را همیشه حفظ کنیم ولی در این شرایط دشمن با جنگ اقتصادی به کشور حمله کرده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد آمادگی مسئولین کشور در برابر توطئه های اقتصادی دشمن لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: مسئولین اقتصادی کشور باید درک کنند و بدانند در برابر دشمنان آرایش جنگی داشته باشند و در جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی رمز پیروزی در جنگ اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: راهکار برون رفت از این شرایط و مقابله با جنگ اقتصادی همان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر غالب شن گفتمان اقتصاد مقاومتی در بدنه اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه در این شرایط اقتصادی مسئولین باید همت داشته باشند که از ظرفیت های گسترده داخلی استفاده شود گفت:کشور سرشار از پتانسیل های اقتصادی بی نظیر است و به توانمندی های داخلی خودمان باید توجه کنیم به جای اینکه منتظر آمریکا یا اروپا باشیم و نگاهمان معطوف به غرب باشد باید از مردم و به خصوص جوانان کمک بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه دولت به جای نگاه به غرب باید به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های داخل بپردازد تصریح کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی علیرغم اینکه چندین سال توسط مقام معظم رهبری مطرح شده متأسفانه به آن توجهی نشده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد نیروی کار عظیم جوانان را عامل ایجاد زمینه های فراوان برای رونق اقتصاد در کشور دانست و افزود: قطعا با استفاده از این راهکار در برابر توطئه های اقتصادی دشمنان پیروز خواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در همین خصوص ادامه داد: ملت ایران یقین بدانند که جنگی اتفاق نخواهد افتاد و هدف کسانی که مردم را می ترسانند این است که پشت مسئولین تصمیم گیر و تصمیم ساز در کشور را خالی کنند و آنها بدانند در شرایط کنونی پیام ضعف نشان دادن به آمریکائیها نوعی پالس دادن به دشمنان برای تشدید فشارها علیه ایران به ویژه در حوزه اقتصادی است.

وی با تأکید بر اینکه همانگونه که حضرت امام فرموده اند آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی تواند کند افزود: ما باید در برابر دشمنان ید واحده باشیم به توان داخلی و تقویت درونی توجه کنیم و همانگونه که در دفاع مقدس از ظرفیت داخلی استفاده کردیم قطعا در این مقطع زمانی هم در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد در همین خصوص تصریح کرد: استقامت و دستاوردهای گسترده کشور در برابر چهل سال توطئه و خرابکاری دشمنان نشان از این واقعیت است که می توانیم روی پای خود بایستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به حمله اسرائیل به غزه گفت: رژیم صهینویستی با حمایت های مستقیم آمریکا دو روز بیشتر نتوانست در برابر حملات حماس فلسطین و عزه دوام بیاورد و آمادگی خود را برای پذیرش شرایط اعلام کرد و امروز جمهوری اسلامی به قدرت بازدارندگی بالایی دست پیدا کرده است.

وی با بیا اینکه در پشت پرده این عملیات روانی برجام های دیگری دست دارد اضافه کرد: نقش برخی ها در داخل برای فراهم نمودن قبول برجام های مختلف است و دشمنان از طریق این ابزارها می خواهند خواسته های خودشان را به کشور تحمیل کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی بسیار قوی تر و آماده تر از گذشته است تصریح کرد: ملت ایران بدانند جنگ با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و نباید مردم را بترسانند و امروز سپاه قدرتمند و ارتش مقتدر بسیار قوی تر از هر زمانی آمادگی دفاع از حریم ایران اسلامی را دارند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد در پایان خاطر نشان کرد: عناصر داخلی که آمریکا را بزک می کنند بدانند با این کارشان به دشمنان خدمت می کنند و در واقع به ملت،شهدا و انقلاب خیانت و قطعا ملت ایران در برابر این توطئه ها هم سربلند بیرون خواهند آمد و روسیاهی آن برای بزک کنندگان خواهد ماند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات