فرمانده سپاه کربلای مازندران همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی از راه‌اندازی قرارگاه های خدمات اجتماعی در شهرستان ها در قالب طرح جهاد همبستگی ملی برای کمک به آسیب دیدگان از سیل و حوادث غیرمترقبه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۲۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده سپاه کربلای مازندران همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی، در حاشیه برگزاری آیین بهره برداری مسکن مددجویی در شهرستان عباس آباد طی گفت و گویی ، از راه‌اندازی قرارگاه های خدمات اجتماعی در شهرستان ها در قالب طرح جهاد همبستگی ملی برای کمک به آسیب دیدگان از سیل و حوادث غیرمترقبه در استان خبر داد.

سردار بابایی، به تعهد در ساخت حدود ۵۰۰ واحد مسکونی  نیروهای جهادی سپاه کربلا  اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل  استان ، ساخت ، مرمت و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه به منظور ساخت مسکن محرومان با محوریت هر مسجد یک خانه و هر کاسب یک وسیله منزل در استان قرارگاههای خدمات اجتماعی  تشکیل شده افزود: این طرح با همت گروه‌های جهادی، خیران، بهزیستی ،کمیته امداد و بسیج سازندگی در مازندران اجرایی می شود.

سردار بابایی همچنین  گفت: با بازسازی تاکنون ۲۳۰ واحد مسکونی حادثه دیده ناشی از سیل در شهرستان های: ساری، سیمرغ ،بهمنمیر و میاندرود  از این تعداد 69 واحد مربوط به مددجویان نهادهای بهزیستی و کمیته امداد با حضور گروه های جهادی بسیج سازندگی در دست ساخت است.

وی هزینه اجرای طرحهایی که با همت خیرین احداث شده را یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان اعلام کرد .

 همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی ۲ واحد مسکونی مددجویان در کلارآباد بالا و کرکاس بخش مرکزی عباس آباد  با اعتبار 120 میلیون تومان و در زیربنای 100متر مربع به بهره برداری رسید./ صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها