استاندار زنجان گفت: اجازه دلال بازی و اخلال در خرید و توزیع گندم را به کسی نمی دهیم و در این جهت با قدرت با کارهای خلاف قانون برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۲۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

 

به گزارش پایگاه خبرگزاری بسیج؛ فتح اله حقیقی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: موضوع پیش خرید گندم توسط دلالان در برخی مناطق استان در شورای تامین استان مطرح شده و مراجع و دستگاهای اجرایی مرتبط مامور پیگیری آن هستند.

مقام عالی استان ادامه داد: همه باید بدانند با کسانی که در این شرایط بیایند و دلال بازی کنند و سیستم را به هم بریزند برخورد می شود. 

استاندار زنجان به تجربه ثابت نگه داشتن قیمت گوشت گرم مرغ با نرخ مصوب 11 هزار و 500 تومان در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این قدرت را داریم که با دلال بازی در پیش خرید گندم با قیمت های بالاتر نیز برخورد کنیم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: هیچگونه نگرانی از بابت خروج غیر قانونی گندم از استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده هم اکنون بالغ بر 200 هزار تن ذخیره گندم در سیلوهای استان موجود است، گفت: با خرید های جدید این ذخیره از سیلوها خارج می شود و تولید امسال جایگزین آن می شود. 

حقیقی از تولید 510 هزار تن گندم در سال زراعی گذشته در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: سیلوهای این استان ظرفیت ذخیره سازی 630 هزار تن گندم را دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ترمیم قیمت تضمینی خرید گندم به دولت پیشنهاد شده است، گفت: تولید و توزیع گندم در چارچوب قانون صورت خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات