سردار شریف در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

خبرنگاران ، شهید همت‌ها و شهید باکری‌های جنگ رسانه هستند

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در انزلی گفت: شهید همت‌ها و شهید باکری‌های میدان امروز، خبرنگاران عزیزی هستند که با ذهن فعال و با قلم روان و دوربین‌هایشان می‌توانند مقابله با دشمن را سازمان‌دهی کنند.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۹۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

خبرنگاران ، شهید همت‌ها و شهید باکری‌های جنگ رسانه هستند

سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه افتتاح نخستین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان در بندر انزلی با اشاره به اینکه خبرگزاری بسیج در گیلان سنگ بنای خوبی را برای جنگ روانی با دشمن پایه‌گذاری کرده اظهار کرد: مردم ایران بندرانزلی را به‌عنوان شهری پرباران می‌شناسند و امیدواریم همان‌گونه که باران رحمت الهی در انزلی رکورددار بوده، اخبار و آگاهی بخشی با انتشار خبرهای خوب در راستای اهداف انقلاب اسلامی و پاسخگویی به مطالبات رهبری از نسل جامعه برآورده شود.

خبرنگاران ، شهید همت‌ها و شهید باکری‌های جنگ رسانه هستند

 وی افزود: در راستای تحقق، تعمیق و ترویج گفتمان شهدای عزیزمان به‌ویژه شهدای عزیز گیلان و بندرانزلی خبرگزاری بسیج به‌عنوان رسانه‌ای پویا و فعال ضمن پرداختن به اوصاف و توانمندی‌های شهر و ولایتمداری شهروندان و پایبندی مردم در تحقق آرمان‌های انقلاب، همواره نارسایی‌ها و مطالبات مردم از مسئولان گوشزد شود.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فکر می‌کنم امروز دشمن دو روش اساسی را در تهاجم به ایران در دستور کار دارد گفت: یکی فشار بر اقتصاد کشور و معیشت مردم و در تگنا قرار دادن آن‌ها و این عملیات روانی گسترده‌ای را برای تسلط بر ذهن و روح مردم دارد و تلاش می‌کند که همه داشته‌های ما را نادیده بگیرد و همه نداشته‌های خود را بر اذهان ما تحمیل کند.

شریف با اشاره به اینکه شهید همت‌ها و شهید باکری‌های میدان امروز خبرنگاران عزیزی هستند که با ذهن فعال و با قلم روان و دوربین‌های شکارشان می‌توانند این مقابله با دشمن را سازمان‌دهی کنند تصریح کرد: هرچند که جمهوری اسلامی بنیان‌های بسیار مستحکمی دارد و 40 سال مبارزه مداوم با دشمن را تجربه کرده و در همه این رویارویی‌ها بازنده دشمن بوده و هرچند که ما هم متحمل خساراتی در برخی از دوره‌ها به دلیل فشارهای دشمن شده‌ایم و منکر آن بخش نیستیم اما در همه این بحران‌ها جمهوری اسلامی توانسته تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کند.

خبرنگاران ، شهید همت‌ها و شهید باکری‌های جنگ رسانه هستند

وی با تأکید بر اینکه باید بتوانیم تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم خاطرنشان کرد: رسالت خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه و روشنفکران انقلاب ما برای جوانانی که مقطع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ندیده‌اند روشنگری است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر خبرگزاری‌های بتوانند افق آینده را خوب ترسیم کنند ناتوانی‌های متعدد دشمنان مشخص می‌شود گفت: امروز آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا هر پرونده‌ای را که باز کردند هرگز موفق نشدند با موفقیت آن را جمع کنند.

خبرنگاران ، شهید همت‌ها و شهید باکری‌های جنگ رسانه هستند

شریف با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در ایجاد مشکلات در جغرافیای جهان اسلام و ایجاد مشکلات برای اسلام و مسلمین برنامه‌هایی داشتند اما آنکه بخواهند آن هدف اصلی را تأمین کنند هر گز موفق نبوده‌اند بیان کرد: به‌عنوان نمونه هدف از ایجاد داعش در منطقه ایجاد حاشیه امنیت برای اسرائیل شاه‌بیت این رفتار بوده است.
خبرنگاران ، شهید همت‌ها و شهید باکری‌های جنگ رسانه هستند

وی تصریح کرد: امروز اسراییل نسبت به همه ادوار گذشته چه در بعد نظامی و چه در گسترش سرزمینی و چه در ابعاد سیاسی در یک شرایط بسیار متزلزل‌تری نسبت به قبل از شروع به کار داعش در این جغرافیا مواجه است و اگر بتوانیم این‌ها را خوب و بدون اغراق و فقط واقعیت را ترسیم کنیم من فکر می‌کنم رسالتمان را توانسته‌ایم به‌خوبی به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات