خبرهای داغ:
افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با برگزاری نشست اخلاقی در سپاه تاکستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۸۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با برگزاری نشست اخلاقی بین برادران پاسدار و وظیفه سپاه امام علی (ع) تاکستان برگزار گردید.


در این برنامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه محترم بخش خرمدشت با اشاره به نکات اخلاقی اظهار کرد: در آیه 183 سوره بقره آمده است که رمضان به معنای شدت حرارت میباشد و وقتی که آفتاب سوزان می تابد و گرما طاقت فرسا بوده آنگاه میگویند رمضان.


امام جمعه بخش خرمدشت ابراز کرد: در این ماه ما بایستی اراده خودمان را تقویت کنیم و لازمه اش آن است که به هدف نگاه کنیم ، مثال ما در 8 سال دفاع مقدس چون می دانستیم کجا می خواهیم قرار بگیریم و نقشه دشمن چیست ، مقاومت کردیم و رزمندگانمان جانفشانی کردند ، پس اگر هدف مشخصی داشته باشیم اراده و ایمانمان قوی می شود .


موسوی گفت: روزه از زمان حضرت آدم شروع شده و واجب نبود که پیامبران خدا در آن زمان روزه بگیرند و این موضوع برای آنان نوشته شده بود و یا اینکه به عنوان یک عمل به آنان معرفی شده بود و داستانی که برای یکی از پیامبران در باب روزه گرفتن وجود دارد اینکه حضرت ذکریا بچه دار نمی شدند تا اینکه ندا آمد روزه بگیرید .


وی در خاتمه یادآور شد: روزه برای انسان علاوه بر سلامتی یک آرامش معنوی به همراه دارد و امیدواریم که بتوانیم از این فرصت معنوی نهایت بهره را ببریم.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها