با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی مجمع مربیان صالحین بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری

نشست هم‌اندیشی مجمع مربیان صالحین بسیج اساتید استان چهارمحل و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین نکونام با موضوع گفتمان‌سازی بیاینه گام دوم انقلاب در دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۸۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست هم‌اندیشی مجمع مربیان صالحین بسیج اساتید استان با حضور امام جمعه شهرکرد و نماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام و المسلمین نکونام و نماینده ولی فقیه در سپاه استان حجت الاسلام والمسلمین سیدامان‌ا... حسینی صدر و مسئول بسیج اساتید استان دکتر احمدرضا بسیج و مسئول نهاد رهبری دانشگاه دولتی شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید صفی با موضوع گفتمان‌سازی بیاینه گام دوم انقلاب در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این نشست که با حضور نخبگان و اساتید بسیجی همراه بود، در خصوص موضوع علم و فناوری در بیانیه گام دوم و اهمیت این موضوع به دلیل دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در علم و پژوهش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در ابتدای جلسه امام جمعه شهرکرد ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت روز معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری، به اساتید و نخبگان دانشگاهی و حاضرین در جلسه، خواهان قرارگرفتن این بیانیه در صدر مطالبات جامعه علمی و دانشگاهی شد و از اساتید و نخبگان خواست که هم و غم آنها در تبیین و تشریح مفاد این بیانیه و معطوف به عملیاتی شدن آن باشد.

ایشان برونداد و نتیجه نهایی این بیانیه، یعنی تحقق تمدن اسلامی در بلند مدت و نقش نخبگان دانشگاهی در دستیابی به این هدف عظیم را بسیار حائز اهمیت دانسته و از نخبگان خواست که این امر مهم را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

در ادامه دکتر احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان ضمن تشریح ضرورت همکاری دانشگاهیان و اساتید و اعلام آمادگی بسیج اساتید در این خصوص، از اساتید خواست که به صورت تخصصی و علمی بدون لحاظ تعلقات حزبی و گروهی نظرات خود را در نقشه راه کشور ارائه داده و به نقش کلیدی جوانان به عنوان عامل اصلی رشد و پیشرفت کشور و پیاده‌سازی منویات رهبر فرزانه انقلاب در این بیانیه توجه ویژه داشته باشند و در این راه الگوپذیری از معلمان با تقوا و هدایت‌گر همچون شهید مرتضی مطهری را مؤثر دانست.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

 
ارسال نظرات