خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:
پیرنون گفت: یک دفترخدمات باربری درکوندج از توابع شهرستان آبیک به دلیل جعل اسناد دولتی (بارنامه) پلمب شد
کد خبر: ۹۱۳۵۵۷۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

افشین پیرنون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: یک دفترخدمات باربری درکوندج از توابع شهرستان آبیک به دلیل جعل اسناد دولتی (بارنامه) پلمب شد.

وی اضافه کرد: در راستای کنترل و نظارت های محسوس و نامحسوس توسط کارشناسان این اداره کل بر عملکرد شرکت های حمل و نقل عمومی کالای جاده ای و اجرای دقیق قوانین و مقررات در بررسی فعالیت دفتر باربری پارس ترابر آبیک مشخص گردید این باربری اقدام به استفاده از سند مجعول در قالب صدور بارنامه برای ناوگان حمل و نقل عمومی کالا نموده است.

این مسوول گفت: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دولتی و ایجاد نارضایتی در شرکت های فعال در بخش حمل و نقل عمومی کالای جاده ای استان و همچنین حقوق مالکین بار و پیشگیری از عواقب سوء استفاده احتمالی و ممانعت صنفی غیر مجاز، دفتر مذکور با طرح شکایت کیفری این اداره کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک به اتهام جعل و صدور بارنامه پلمپ گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد : کارشناسان این اداره کل در قالب گشت های محسوس و نامحسوس بر عملکرد شرکت ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر نظارت دارند.

وی در پایان عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از طریق کمیسیون های مواد 11 و 12 که در محل این اداره کل برگزار می گردد به تخلفات صورت گرفته برابر قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی جاده ای رسیدگی و احکام لازم را صادر می نماید.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها