خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز امام جامعه ما وعده پیروزی می دهد و ما شک نداریم در طول 40سال دشمن نتوانسته است کاری بکند و هر فتنه بزرگی را انجام داده شاید هزینه برای ما داشته اما هرگز ذلت نداشته است.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۵۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش حکمت مطهر به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت استاد مطهری با حضور هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی در مسجد علی بن ابیطالب سربیشه برگزار شد.


حجه الاسلام رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این همایش گفت : زندگی شهید مطهری کاملا بر اساس قرآن بود وقتی احوالات شهید را مطالعه می کنید جز این چیزی دیگر مشاهده نمی شود. زندگی شهیدمطهری زندگی علوی و فاطمی بوده است همسر ایشان می گویند شروع زندگی من با استاد تا پایان زندگی من هیچ تفاوتی نداشت تمامش حفظ حرمت و صمیمیت بود.


وی در ادامه افزود: اگر امروز شهید مطهری بود شاید خیلی ها نگاهشان به قلم و زبان معلم می بود که چگونه می خواهد به بیانیه گام دوم رهبری بپردازد.


مدیر کل تبلیغات استان گفت : بیانیه گام دوم تمدن ساز است ، تمدنی که زمینه ساز ظهور می باشد . بستر برای تمدن اصیل اسلامی آماه است و این بیانیه عاملی برای حرکت به جلو و امیدبه آینده و افتخار به گذشته می باشد.


وی ادامه داد: امروز امام جامعه ما وعده پیروزی می دهد و ما شک نداریم در طول 40سال دشمن نتوانسته است کاری بکند و هر فتنه بزرگی را انجام داده شاید هزینه برای ما داشته اما هرگز ذلت نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها