خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین

آمادگی کامل دفتر جذب سرمایه گذاری استان در تعامل با حوزه گردشگری

علیخانی گفت: متاسفانه تاکنون در دو حوزه معادن و گردشگری ضعیف عمل شده و ما آمادگی کامل داریم که طرحهای مرتبط با گردشگری را در صدر لیست جذب سرمایه گذاری استان جای دهیم
کد خبر: ۹۱۳۵۵۴۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین در نشست هیات عمومی نمایندگان اتاق قزوین بیان کرد: نقش اتاق بازرگانی درعرصه اقتصاد کشور، نقشی بی بدیل است و اتاق بازرگانی باید درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حرف اول را بزند.

وی گفت: امروزه گردشگری در دنیا مهمترین فعالیت اقتصادی به شمار می آید و قزوین نیز به سمت و سوی استفاده از تمامی ظرفیتهای گردشگری برای رونق اشتغال پیش می رود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین اظهار کرد: متاسفانه تاکنون در دو حوزه معادن و گردشگری ضعیف عمل شده و ما آمادگی کامل داریم که طرحهای مرتبط با گردشگری را در صدر لیست جذب سرمایه گذاری استان جای دهیم.

در ادامه سیدمرتضی میریان رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان قزوین هم طی سخنان کوتاهی گفت: ایجاد زیر ساخت های ضروری همچون احداث فرودگاه مسافربری و تشکیل کنسرسیوم بزرگ گردشگری از اولویت های اصلی رونق گردشگری در قزوین محسوب می شود.

درادامه این جلسه، اعضای هیات نمایندگان اتاق قزوین و رئیس کمیسیون گردشگری این اتاق، کارشناسان وفعالان بخش خصوصی درحوزه گردشگری استان به ارائه نقطه نظرات وپیشنهادهای خوددرزمینه های مختلف مرتبط با این صنعت پرداختند.

همچنین مقررشد با حضور یکی ازمعاونین اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به همراه نمایندگان سایردستگاه های ذیربط درکمیسیون تخصصی گردشگری اتاق بازرگانی قزوین، مسائل و مشکلات بررسی طرح های سرمایه گذاری دراین حوزه به همراه ارائه پیشنهادها برای جذب سرمایه گذاران و تدوین نقشه راه استان در بخش گردشگری مورد ارزیابی قرارگرفته و نتایج حاصله در صحن شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان ارائه شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار