مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با تاکید بر لزوم همگرایی مردم و مسئولان گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی علیه کشورمان، بسیج همگانی ایستادگی در برابر تهدیدهای نرم دشمنان ضروری است.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۲۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت ارتحال امام راحل، 15 خرداد و روزجهانی قدس در مراغه افزود: وجود اتحاد و همدلی در جامعه زمینه ساز شکست توطئه های پوچ و تحریم های یک جانبه آمریکا و ایادی آن خواهد بود.
وی با بیان اینکه حمایت از آرمان قدس شریف، آرمان ملت ایران نیز هست ادامه داد: آمریکا به عنوان یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر، در طول دهه های گذشته یکی از حامیان جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی بوده است.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: آمریکا در سال های اخیر همواره نخستین کشوری بوده که از حمله رژیم صهونیستی به نوار عزه و مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده است.
وی گفت: توطئه های نرم و خزنده نظام استکباری برای حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی در شعارهای پوچی چون 'نه غزه، نه لبنان' تجلی پیدا کرده بود که با هوشیاری ملت آگاه ایران اسلامی به مانند حبابی از بین رفت.
حجت الاسلام طالعی افزود: آمریکا و حامیان آن کشور در سال های اخیر به دنبال متحد کردن معاندان داخلی و خارجی نظام مقدس اسلامی برای ضربه زدن به آن بوده اند که با درایت و منویات رهبری و حضور پرصلابت ملت در صحنه، این توطئه شوم نیز شکست خورده است.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین بزرگداشت ارتحال امام راحل اضافه کرد: این مراسم و آیین ها باید در شان و منزلت بنیانگذار بیر انقلاب اسلامی برگزار شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این آیین گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خط بطلانی بر توطئه های نظام استکباری در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.
موسی شعفی افزود: دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و مدیران شهرستان همگام و همراه با مردم همیشه در صحنه مراغه، آیین های بزرگداشت امام راحل را پرشکوه تر از همیشه برگزار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها