فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد:

بسیجیان در تأمین امنیت پایدار نقش مهمی ایفاء می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد در گردهمائی فرماندهان پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت از راه‌اندازی گشت‌های ویژه بسیج به‌صورت محله محور تحت عنوان طرح رضویون در شهر و روستا‌های این شهرستان خبر داد، گفت: بسیجیان در تأمین امنیت پایدار شهر‌ها و روستا‌ها نقش ایفاء می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۲۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسج از بهاباد، سرهنگ سعید دهقان ده جمالی در این گردهمائی با تبریک هفته معلم وگرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه به رعایت نظم و انضباط و اصول پاسداری تاکید کرد و گفت: ما پاسداران که از متولیان و مدیران بسیج هستیم باید بیشتر رعایت کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد خاطرنشان کرد: راه‌اندازی گشت‌های محله محور ویژه بسیج شهری و روستایی پیش از این به‌صورت آزمایشی اجرایی شده و بسیجیان آموزش‌های لازم را دیده‌اند و حال آماده خدمتگزاری هستند و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری هرجایی که نیاز به بسیج است بسیجیان در آنجا مشغول به خدمت خواهند بود لازم به ذکر است که این طرح گشت محله محور "طرح رضویون " نام دارد.
وی مردمی بودن، انقلابی بودن و مکتبی بودن را سه ویژگی شاخص سپاه پاسداران بیان کرد و افزود: انس و الفت با کلام الله مجید و پیروی از ولایت تنها راه نجات و پیروزی در مقابل استکبار جهانی است.
وی همچنین از دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج در ۵ محور در قالب طرح اعتلای بسیج خبرداد و افزود: این دوره‌ها در محور‌های تعالی صالحین، صندوق‌های قرض الحسنه، طرح شهید رهنمون، طرح شهید بهنام محمدی و اردو‌های جهادی درطول سال جدید برگزار می‌شود.
به منظور ابلاغ بودجه سال ۹۸ و اعلام برنامه‌های بسیج سپاه بهاباد برای فرماندهان پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت گردهمائی یک روزه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، فرمانده هان حوزه‌ها و شورا‌های پایگاه‌ها با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه بهاباد دراردوگاه صادق آباد برگزارشد.
در این گردهمائی حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در سخنانی با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه یک توصیه به فرماندهان وپاسداران داشت وافزود: شما پاسداران برای بهتر شدن کار‌ها وفعالیت‌های خود باید برنامه ریزی داشته باشید تا با برنامه ریزی صحیح واجرای درکار‌ها یتان موفق باشید.
درپایان به پاس زحمات فرماندهان پایگاه‌ها وحوزه‌ها از زحمات آنان بااهدای هدایائی تجلیل شد.
درادامه فرماندهان و اعضای شورا‌های و پاسداران ناحیه مقاومت به ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود در سال جدید پرداختند.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات