خبرهای داغ:
حال که فصل بهار است و دلها در ماه بهار قرآن سخاوتمند تر می شود و دنبال بهره مندی از خیرات و برکات ماه مبارک رمضان هستیم یادمان نرود که ساختن خانه آخرت برای ما با کمک به ساختن خانه های مستضعفین خسارت دیده ممکن می شود.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۱۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، وقوع سیل این حادثه طبیعی امسال بسیاری از مردم سرزمین ما را داغدار کرده است و عده ی زیادی خانه و اسباب و وسایل زندگی خود را از دست داده اند و خسارت های زیادی را متحمل شده اند.

حال که فصل بهار است و دلها در ماه بهار قرآن سخاوتمند تر می شود و دنبال بهره مندی از خیرات و برکات  ماه مبارک رمضان هستیم یادمان نرود که ساختن خانه آخرت برای ما با کمک به ساختن خانه های  مستضعفین خسارت دیده ممکن می شود.

مردم متدین خضری دشت بیاض و بخش نیم بلوک نیز همپای سایر شهرها برای کمک به حادثه دیدگان سیل در کشور گام برداشته و مقدار زیادی کمک نقدی و غیر نقدی را به استان‌های سیل‌زده ارسال کردند.

فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: مردم کمک های خود را برای سیل زدگان جمع آوری می کنند و پایگاههای بسیج از دیگر جاهایی است که کمک ها را جمع آوری می کنند.

فرخ دوست افزود: مردم متدین خضری دشت بیاض و بخش نیم بلوک همپای سایر شهرها برای کمک به حادثه دیدگان گام برداشته و مقدار زیادی کمک نقدی و غیر نقدی را به استان‌های سیل‌زده ارسال کردند.

وی گفت: از نخستین روزهای سال تاکنون نزدیک به 28 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی از مردم این شهر و بخش به پایگاه‌های بسیج تحویل داده ‌شده که در قالب یک محموله تحویل سپاه شهرستان شده است.

وی با  بیان اینکه  جمع‌آوری کمک‌ها تا زمان مورد نیاز ادامه دارد و سایر گروه‌های مردمی، خیریه و نهادهای بشر دوستانه هم نسبت به جمع‌آوری کمک‌ها برای مناطق حادثه‌دیده اقدام کرده‌اند افزود: جامعه بسیج زنان بخش هم  پای کار بوده و پخت نان و بسته‌بندی آن را نیز بر عهده دارند.

 

کمک 3میلیون تومانی مردم روستای بسکاباد بخش نیم بلوک به سیل زدگان

فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض با بیان اینکه مردم ولایت مدار خضری دشت بیاض همچنان به مناطق سیل زده کمک می کنند گفت: مردم روستای انقلابی  بسکاباد بخش نیم بلوک هم 3میلیون تومان کمک نقدی وغیر نقدی به این نهاد برای کمک به سیل زدگان کمک کرده اند که بزودی این کمک ها به مناطق سیل زده غرب کشور ارسال خواهدشد.

 

دانش آموزی  پول های عیدی  خود را برای کمک به سیل زدگان خالصانه تقدیم کرد

مهدی اسداللهی کلاس سوم بدر خضری دشت بیاض  است که مبلغ 350هزارتومان عیدی خود را به  سیل زدگان اهدا کرد.

وقتی دلیل این کارش را از او پرسیدم، با یک لحن آرام و مهربان و پر از صداقت گفت: ما باید به مردم سیل زده کمک کنیم تا آنها هم بتوانند زندگی آرام و بانشاطی داشته باشند.

این دانش آموز افزود: من قصد داشتم تا پولهای عیدی خودم را برای مادرم هدیه ای بخرم ولی وقتی از اخبار، وضعیت سیل زدگان را دیدم تصمیم گرفتم این مبلغ را به آنها هدیه بدهم و سال دیگر هم خواهم توانست برای مادرم هدیه بخرم.

حالا او با دستان کوچک و دل بزرگش تمام عیدی خود را به مرکز نیکوکاری جواد الائمه خضری دشت بیاض  به سیل زدگان تقدیم کرده است.

این دانش آموز کوچک و مهربان فرشته ای است که خالصانه از آنچه در دست داشته به سیل زدگان بخشیده است، کاش ما هم مثل کودکان باشیم و خالصانه و با دلی دریایی از دارایی‌مان برای کمک به هموطنان عزیزمان بگذریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها