خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان مطرح کرد

حضور ۱۵ هزار طلبه در مناطق سیل‌زده کشور برای خدمت‌رسانی به مردم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ۱۵ هزار طلبه برای خدمت رسانی به مردم در مناطق سیل زده کشور حضور یافته‎اند.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

حضور ۱۵ هزار طلبه در مناطق سیل‌زده کشور برای خدمت‌رسانی به مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام حسین علیی در همایش حکمت مطهر در کبودراهنگ با گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، به تبیین جایگاه معلم و مربی در دین مبین اسلام پرداخت و ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بر ضرورت خودسازی و تزکیه نفس در این ماه مبارک تاکید کرد.

وی با اشاره به حضور روحانیون و طلاب در مناطق سیل‎زده کشور گفت: ۱۵ هزار طلبه برای خدمت‎رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده کشور حضور یافته‌اند که این نشان از روحیه جهادی و دغدغه خدمت به مردم در میان طلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اظهارات وزیر خارجه احمق آمریکا در جمع تعدادی از منافقین گفت: آمریکایی‌ها به اذعان خودشان توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند بلکه به دنبال گماشتن افراد غیرانقلابی در مناصب حساس کشور از طریق تاثیرگذاری در انتخابات‎ها و... هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در کشور تصریح کرد: ما هیچ گاه از آمریکا نمی‎ترسیم؛ ما از تفکرات آمریکایی در کشور نگران هستیم.

علیی با اشاره به جریان حکمیت در دوران امیرالمومنین(ع) گفت: عده‎ای می‎خواهند با دم زدن از حکمیت از جهل برخی از مردم استفاده کنند که البته این موضوع همواره در طول تاریخ وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال ما این انقلاب را تا شکل‎گیری تمدن اسلامی پیش خواهیم برد و با دستان رهبر عظیم الشان انقلاب پرچم انقلاب را به صاحب اصلی این انقلاب، حضرت ولی عصر(عج) تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار