به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در چایپاره برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۲۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، با حضور همه اقشار همایش حکت مطهر در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار شد.

حجت الاسلام اکبرزاده ویژگی بارز شهید مطهری را زمان شناسی و اقدام به هنگام در عرصه روشنگری مردم معرفی کرد و گفت: همه تلاش این شهید والامقام رفع شبهات و دغدغه‌های فکری، اخلاقی و فرهنگی زمان خود بود و به همین خاطر آثارشان  بنا به فرموده امام خامنه ای بی استثنا مفید هستند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) خوی بیان کرد: خصوصیت بارز و ماندگاری شهید مطهری اخلاص ایشان بوده است.

در این همایش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره گزارشی از اقدامات عقیدتی و سیاسی در زمینه معنویت افزایی و بصیرت افزایی کارکنان و بسیجیان در طول سال ارائه کرد.

حجت الاسلام قنبری بارونی تصریح کرد: امسال با توجه به اقدامات و تحرکات دشمنان ایران اسلامی در حوزه اقتصادی و با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در زمینه بصیرت افزایی و روشنگری همه آحاد مردم تلاش مضاعفی صورت گیرد تا نقشه‌های دشمنان با انتخاب اصلح نقش برآب شود.

در پایان همایش از 20 نفر مربی عقیدتی، هادی سیاسی، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، فرماندهان و مدیران فعال با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات