خبرهای داغ:
مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین:

تکریم و تسهیل ارایه‌ی خدمات‌ به ایثارگران در اولویت برنامه‌های ماست

مدیرکل و معاون بهداشت و درمان بنیاد استان از زحمات ادهمی فرزند شهید و مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین در تکریم و تسهیل ارایه‌ی خدمات‌ به ایثارگران قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۱۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و مسعود بخارایی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با محسن ادهمی فرزند شهید و مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین دیدار کردند.


در این دیدار حقایق‌پور از تلاش‌ها و زحمات مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین در جهت تسهیل ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.


وی گفت: فرزندان شهدا در هر سمتی باشند مایه‌ی خیر و برکت هستند زیرا با روحیه‌ی ایثارگری که دارند، تلاش می‌کنند نقش بسزایی در رفع مشکلات مردم داشته باشند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین نیز از فرزندان شهداست و همین باعث شده کیفیت خدمات‌دهی به ایثارگران در این بیمارستان مطلوب باشد.


در ادامه دیدار، معاون بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین نیز از مساعدت‌های مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین در رفع مشکلات ایثارگران تجلیل کرد.


وی افزود: بیمارستان ولایت بیشترین همکاری را با جامعه ایثارگران دارد و حتی وی‌آی‌پی این بیمارستان که بخش خصوصی بوده خدمات مطلوبی به این قشر معظم ارایه می‌دهد.


در ادامه این دیدار، ادهمی گفت: خدمت کردن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار ماست و هر کاری که بتوانیم رضایتمندی این قشر معظم جامعه را از خدمات‌دهی بیمارستان ولایت ارتقا دهیم، انجام خواهیم داد.


وی با بیان اینکه تکریم و تسهیل ارایه‌ی خدمت به جامعه ایثارگران در اولویت برنامه‌های ماست، افزود: در تحقق این مهم از راهکارهای مختلف بهره می‌گیریم تا بتوانیم موفق باشیم.


مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین گفت: پیشنهاد می‌کنم بیمه دی، کیوسک راهنمایی ایثارگران را در بیمارستان ولایت دایر کند تا بتواند با هدایت کردن خانواده‌های شاهد و ایثارگر، کیفیت خدمات‌دهی خود را به این قشر افزایش دهد.


گفتنی است: در این دیدار مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از زحمات مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین تجلیل کردند.

 

1003/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار