خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم، گفت: کارگران قطب‌های حیاتی پیشرفت اقتصادی و عامل اصلی تحقق شعار رونق تولید هستند و در این راه بیشترین زحمت را متحمل می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۴۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵


به گزارش  بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از قم، احمد فعله گری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: آنان ستون‌های استوار چرخه اقتصادی کشور هستند که در صورت توجه بیشتر، می‌توانند موجب افزایش سطح تولید ملی در بخش‌های مختلف گردند.

وی افزود:اگر به کار و تلاش کارگر ایرانی بهای لازم داده شود، ساختار تولید ملی سامان می‌یابد و زحمات آنان موجب ارتقای توان صنعتی کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: در این صورت فضای تولید کشور با نشاط‌تر از گذشته در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان خواهد ایستاد و فشار‌های اقتصادی را به فرصت تبدیل می‌کند.

فعله گری با اشاره به این که سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی بدون حضور کارگران ماهر به نتیجه مورد نظر نمی‌رسد، گفت: بدون شک استفاده از کارگران متعهد، متدین و متخصص لازمه موفقیت در فعالیت‌های تولیدی است و در این صورت می‌توانیم کشور را به سمت خودکفایی اقتصادی هدایت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت‌های بیشتر از جامعه کارگری، افزود: در شرایط دشوار اقتصادی بیشترین آسیب بر کارگران وارد می‌شود چرا که آنان از حقوق و مزایای چندانی برخوردار نیستند وامنیت شغلی لازم را ندارند.

 مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان قم ادامه داد: اگر حواسمان به کارگران باشد و از آنان حمایت‌های لازم را به عمل آوریم، این قشر زحمت کش با تلاش بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تمام توان خود را برای تحقق موضوع رونق تولید به کار می‌گیرد.

بیش از ۱۵۰ هزار کارگر در استان قم در واحد‌های صنعتی، صنفی و خدماتی مشغول به کار هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها