به همت بسیج دانشجویی لرستان؛

چهار منزل مسکونی در مناطق سیل زده احداث می شود

مسئول بیسج دانشجویی لرستان گفت: بسیج دانشجویی لرستان تقبل کرده چهار واحد مسکونی در مناطق سیل زده احداث کند.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۴۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، میلاد شرفی امروز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهارداشت: هفتم فروردین با توجه به سیل رخ داده در لرستان ۶۰ نفر در قالب چهار گروه جهادی به منطقه بابازید پلدختر برای پاکسازی منازل مردم اعزام کردیم.

وی افزود: بعد ازسیل دوم که ۱۲ فروردین اتفاق افتاد، گروه جهادی بسیج دانشجویی لرستان روز۱۴ فروردین در حسینیه قمر بنی هاشم پلدختر اسکان یافتند و آمادگی میزبانی گروه های جهادی دانشجویی کشور را به عهده  گرفتند و در  همان روز در خرم آباد فعالیت را با چهار گروه جهادی آغاز کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه با حضور رئیس سازمان جهاد سازندگی کشور، مسئول ستاد جهادی سیل لرستان مشخص شدم بیان کرد: در شهر پلدختر، معمولان و شهرستان چگنی عمده کارهای جهادی ما آغاز شد.

وی با اشاره به برقراری تعامل با دیگر گروههای جهادی و پشتیبانی از آنها تصریح کرد: ۱۸۴ گروه جهادی به میزبانی گروه جهادی دانشجویی لرستان در حسینیه قمر بنی هاشم و حضرت رقیه اسکان داده شد.

شرفی با بیان اینکه گروه های دانشجویی  دانشگاه آزاد در محل اسکانی که قرارگاه دانشگاه آزاد کشور ایجاد کرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: پشتیبانی، همکاری و کار مشترک نیز داشتیم، گروه های جهادی مردمی نیز به پشتیبانی و مشخص کردن محل کارشان نیاز داشتند که انجام شد.

وی عنوان کرد: با تعاملی که برقرار کردیم توانستیم بالای سه میلیارد توزیع اقلام را توسط تیم های دانشجویی از گروه های مردمی،کمک های بنیاد مستضعفان و بازاریان و اصناف داشته باشیم و همچنان نیز ادامه دارد.

مسئول بیسج دانشجویی لرستان با بیان اینکه تصمیم داریم که به آمار بیش از ۲۰۰  گروه جهادی برسیم که تمام میزبانی آنها از طریق بسیج دانشجویی لرستان بوده است، تصریح کرد: بالاترین درصد ممکن گروه های تخصصی جهادی متعلق به دانشجویی است پس تامین گروه های جهادی تخصصی برای تعمیر و بازسازی منازل مسکونی تخریب شده سیل بر عهده بسیج دانشجویی است که در اختیار فرماندهان نواحی قرار داده است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی لرستان تقبل کرده چهار واحد مسکونی در مناطق سیل زده احداث کند، خاطرنشان کرد: تامین اعتبار توسط گروه های دانشجویی انجام می شود و با توجه به نیاز اعلام شده توسط فرماندهان نواحی گروه های جهادی تخصصی اعزام می کنیم.

 

 

ارسال نظرات