مراسم تجلیل از روحانیون ، هادیان سیاسی و مربیان صالحین با حضور فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه و امام جمعه انزلی در حسینیه سپاه ناحیه انزلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه در بندر انزلی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان از بندر انزلی، همزمان با سالروز شهادت علامه استاد مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه مراسم تجلیل از روحانیون ، هادیان سیاسی و مربیان صالحین در حسینیه سپاه ناحیه انزلی برگزار گردید.


سرهنگ دوم پاسدار مهدی صفاتی با حضور در این همایش ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که امروز دشمن در حوزه اقتصاد و سیاست آرایش جنگی گرفته از هادیان سیاسی و مربیان صالحین انتظار می رود در سطح پایگاه ها البته جامعه دشمن را تبیین و آحاد ملت را روشنگری کنند.


وی افزود: در فتنه ۸۸ عموم افرادی که معترض بودند افرادی مرفه و بی دغدغه بودن که دشمن از طریق آنان به هدفش نرسید ، بنا براین در سال ۹۸ از طریق فشار اقتصادی و سیاسی عموم را در تنگنا قرار داده اما با جهادی عمل کردن سپاه و بسیج امید نداشته باشد به مقصود برسد.


 حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین، امام جمعه انزلی نیز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از آمران امر به معروف و نهی از منکر درخواست می کنم که افرادی را که تظاهر به روزه خواری و سایر مسائلی که مغایر با شئونات اسلامی در این ماه رحمت و مغفرت دارند ارشاد نمایند.


 حجت الاسلام والمسلمین عمارلو نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز دژخیم و امپریالیسم جهانی در معرکه سیاسی، جنگی به پا کرده که به شکر خدا افسران جنگ نرم در این کارزار به نبرد آمده اند اظهار کرد: در حال حاضر انتظار می رود ائمه جماعات در مساجد و هیئتها هم با ورود به این عرصه به روشنگری و آگاهی سیاسی برای عموم جامعه بپردازند.

به گزارش بسیج، در پایان این همایش از روحانیون، هادیان سیاسی و مربیان صالحین تجلیل بعمل آمد.

گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه در بندر انزلی + تصاویر

انتهای پیام/

ارسال نظرات